رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 402 کیلو و500 گرم انواع مواد مخدر و دستگیری 1480 نفر از عاملان افیونی در استان خبر داد .

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل ازپایگاه خبری پلیس،سرهنگ" علیرضا ثقفی "  گفت: در اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده در سطح استان اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی برای مقابله با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر در این استان به اجرا در آمد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: در اجرای این طرح ها ماموران پلیس مبارزه با مواد استان و شهرستان های تابعه با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری یک هزارو 480 نفر از عاملان افیونی و خرده فروشان مواد مخدر شدند .

سرهنگ ثقفی، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح های عملیاتی و دستگیری این عاملان سودجوی مواد مخدر در مجموع در طی دو ماهه گذشته 402 کیلو و 472 گرم انواع مواد مخدر کشف شد .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران،انهدام 17 باند تهیه و توزیع مواد مخدر ، توقیف 233 دستگاه و30 دستگاه موتورسیکلت را از دیگر موفقیت های اجرای این طرح ها برشمرد .

وی، تصریح کرد: در این راستا 161 معتاد متجاهر در سطح استان دستگیر و برای درمان و بازپروری به مراکز درمانی و ترک اعتیاد معرفی شدند .

ثقفی در ادامه ،اظهار داشت: اعتیاد به موادمخدر یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد آن مورد توجه قرار گیرد، زیرا فرد معتاد علاوه بر داشتن بیماری جسمی دچار اختلالات شخصیتی، روانی و ناهنجاری‌های رفتاری و اجتماعی و اعمال بزهکارانه در بیشتر مواقع به صورت ناخودآگاه می شود.

سرهنگ ثقفی با اشاره به این که گروه‌های مختلف سنی بویژه جوانان در معرض خطر ابتلا به اعتیاد قرار دارند،گفت: باید با برنامه‌ریزی‌ های اصولی و منسجم برای پر کردن اوقات فراغت جوانان از طرف خانواده‌ها، مدارس، نظام‌ فرهنگی و آموزشی صورت گیرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران درخاتمه از شهروندان خواست: برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.