حجت الاسلام اسماعیل رمضانی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این روحانیان از روحانیان بومی شهرستان ونیز از حوزه های علمیه قم ومشهد هستند که به مساجد شهری وروستایی آمل اعزام و در ایام ماه رمضان اقامه سه نوبت نماز جماعت در مساجد شهری و روستایی، سخنرانی، تفسیر قرآن و برگزاری مراسم احیا را برعهده دارند.
وی افزود: امروز وظیفه هدایت دینی و سیاسی را در ماه رمضان روحانیان و مبلغان برعهده دارند که باید این نقش بیش از گذشته پررنگ شود.
رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل اضافه کرد: امر تبلیغ فقط به ایام ماه محرم و ماه رمضان اختصاص ندارد و بلکه فعالیت تبلیغی برای همه زمان ها تعیین شده است.
حجت الاسلام رمضانی، با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی ، تولید واشتغال بخشی از محورهای مبلغان در ماه مبارک رمضان با هدف روشنگری در جامعه خواهد بود، گفت: انتظار است،روحانیان و مبلغان در ماه رمضان و در سخنرانی های خود به این موضوع بیشتر بپردازند و در جهت تحقق رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان گام بردارند.
وی همچنین به آیین عطرافشانی مساجد این شهرستان در آستانه ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد وگفت: این مراسم روز سه شنبه دوم خرداد به طور نمادین با حضور مسئولان شهرستانی در مسجد امام خمینی(ره) واقع دربلوار بسیج این شهر برگزار می شود.
رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل یادآورشد: ویژه برنامه های محافل انس با قرآن، آئین های شب های احیا و مراسم های عزاداری از مهمترین برنامه های پیش بینی شده توسط این اداره در ماه مبارک رمضان در این شهرستان آمل است.
شهرستان آمل با بیش از 403 هزار نفر جمعیت دارای بیش از 400 مسجد و مکان مذهبی است.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
1899ک/7327
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.