به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهدی فیض عصر روز یکشنبه در مراسم تجلیل از فعالان اردوهای راهیان نور دانش آموزی مازندران در ساری پیش بینی کرد که تا پایان تابستان امسال نیز 750 هزار دانش آموز دیگر در قالب این اردوها به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شوند.
وی افزود : در شرایط زمانی متفاوت نیازمند حالت استقامت و مقاومت هستیم که این باید از دوران دانش آموزی آغاز شود و اردوی راهیان نور که به تعبیر رهبری یک فناوری فرهنگی است، در این راستا و به منظور آشنایی نسل جوان با روحیه استقامت رزمندگان برگزار می شود.
فیض تاکید کرد : بسیاری از اهداف فرهنگی که برای تحقق آن چندین سال زمان نیاز است در یک اردوی چند روزه محقق می شود و به همین دلیل این اردو نه تنها سیستمی جدا از آموزش و پرورش نیست بلکه بخشی از فعالیت فرهنگی و تربیتی این نهاد را تشکیل می دهد.
معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دوران دفاع مقدس و‌ مقولاتی مثل بسیج و سپاه سرمایه ملی است ، گفت : این سرمایه ملی را نباید خرج مسایل جناح بندی سیاسی کنیم که این مساله گاهی در اردوی راهیان نور دیده می شود که این پسندیده نیست.
وی افزود : قداست اردوی راهیان نور باید حفظ شود و کسانی که این مساله را مدنظر قرار ندهند به سرمایه ملی و خون شهدا خیانت کرده اند.
فیض همچنین با اشاره به انتخابات باشکوه روز 29 اردیبهشت گفت : در فضای انتخابات رقابت ها پررنگ است اما بعد از انتخابات انتظار می رود رفاقت جای رقابت را بگیرد چراکه احترام به رییس جمهور منتخب احترام به رای‌ مردم و احترام به رای مردم فارغ از تمام جهت گیری های سیاسی واجب است.
خبرنگار : فاطمه رحمتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
3009/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.