استاندار مازندران در جلسه شورای معاونین استانداری مازندران از خلق حماسه بزرگ توسط مردم فهیم مازندران در پای صندوق های رای تقدیر و تشکر کرد و گفت : این حماسه موجب نشاط و امید در جامعه و مدیران خدمتگزار شده است .

ایلنا: ربیع فلاح جلودار افزود : مردم مازندران با مشارکت بیش از 90 درصدی در این انتخابات ثابت کردند که در عرصه تعیین سرنوشت و مشارکت سیاسی در کشور پیشتاز و پیشگامند.

وی تاکید کرد : مشارکت استان مازندران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا بی نظیر بود به طوری که جزء سه استان اول کشور در زمینه مشارکت است .

وی انتخاب مجدد حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهور دولت دوازدهم تبریک و تهنیت گفت و ادامه داد : موضوع اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی مردم مهمترین اولویت ما بوده وخواهد بود و باید برای این موضوع اقدامات عملی و راهبردی صورت گیرد .

مقام عالی دولت در استان گفت : مردم عزیز ما با وجود مشکلات و کاستی هایی که در بعضی امور شاهد هستند ولی با بزرگی و متانت و مسئولیت پذیری اینگونه در پای صندوقهای رای حضور می یابند و با هوشمندی، اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و جمهوریت نظام را به دنیا نشان می دهند.

فلاح تصریح کرد: رای بالای مردم به دکتر حسن روحانی بیانگر امید و اعتماد مردم به این دولت است و ما مسئولان وظیفه داریم مطالبات به حق مردم را دنبال کنیم و از لحظه لحظه زمان مسئولیت برای خدمت بی منت به این مردم عزیز استفاده نماییم.

وی در پایان گفت: پیروز بزرگ این انتخابات مردمند و همه وظیفه دارند به رای مردم احترام بگذارند و با همدلی و انسجام و وحدت در مسیر مطالبات مردم گام بردارند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.