به گزارش خبرنگار ایرنا، درحالیکه بیش از 7 ساعت از شروع رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می گذرد، هر لحظه به جمعیت انبوه رای دهندگان حوزه انتخابیه شهرستان آمل افزوده می شود.
هم اکنون صف طولانی در شعب شهری اخذ رای ازجمله تکیه اسک، مسجد امام رضا(ع)- دبیرستان نمونه پسرانه لاریجانی و برخی شعبه های شهری شکل گرفته است و برخی افراد بیش از یک ساعت تا برای انداختن آرای خود به صندوق منتظر ماندند.
با وجود صف بسیار طولانی و گرمای هوا، مردم با صبر و حوصله در صف ایستاده اند و برخی نیز بر روی زمین نشسته اند، با اینکه می دانند ممکن است تا ساعت ها نوبتشان نرسد، باز هم صبوری می کنند.
رییس ستاد انتخابات مازندران هم از شعبه های اخذ رای شهر آمل بازدید کرد واز نزدیک درجریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دراین شهرستان قرار گرفت.
آرای شهروندان آملی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وپنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر وروستا از 447 صندوق ثابت و سیار در 420 شعبه شهری و 419 صندوق ثابت و سیار روستایی جمع آوری می شود.
303 هزار و 834 نفر از جمعیت 402 هزار نفری آمل واجد شرایط رای دادن هستند.
در شهر آمل 123 نفر برای کسب 9 کرسی شورای شهر آمل با یکدیگر رقابت می‌کنند.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1899ک/7327
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.