امروز بار دیگر لنزهای نااهلان دنیا بازنده مناظره یک تنه ملت اهورایی و مردمانی شد که یکه و تنها در برابر نبرد بی میلی جهانی برای نبود ما، ایستادند تا بگویند ما هستیم و هرگز خاک سرزمینمان را به اراجیف حسودان و بخیلان عزت این نظام نمی فروشیم.
همه آمدند تا صف های رنگ شده از سن و جنس و قوم، رنگین کمانی از وحدت بیافریند، گرمای حضور، امروز هوای شمالی مازندران را گرمتر کرد تا فرکانس نفس های افتخار، طوفان گرمی شود که از جانب ایران بر شاخک دکل های چشم انتظار سستی این ملت در جا جای جهان، بوزد.
مهرهای افتخار بر شناسنامه و بندهای انگشت رنگی، زبان گویای حماسه آفرینان همیشگی این سرزمین شد تا نشان دهیم ما هستیم و برایمان انتخاب مهم است، ماهستیم تا ایران هست تا اقتدار هست، تا نفس هست و تا حماسه باقی است.
صف های امروز صف نان و آرد و آذوقه نبود، صف های امروز ردیف اراده و اقتدار و عزت بود در آزمونی سخت که فراخوانش عشق به سرزمین بود، آزمون عزم های جزم شده کسانی که حس تکلیف مشق عشقشان است و 'ماشدن'، انگشت بند افتخارشان.
نسل های با گرایش های سیاسی مختلف به نمایش اقتدار آمدند، امروز مردم با حضور خود پیروز میدان رقابت بودند، پیروز گود زورخانه ای که، کم نبود، هوایش از یاوه های یاس آوری که تمام قد لشکری از ناامیدی را به پیش قراولی اراده های گره خورده این ملت فرستاند تا در باور حضورشان خط بیندازند و آنها را در خانه نگه دارند.
سست عنصرانی که چشم دیدن ایرانی آباد و ایرانیانی 'باهم' را ندارند و همواره بر طبل نفاق کوبیده اند، امروز بار دیگر با هشدار ملتی روبروشدند که در پس تمام سختی ها و مشکلات همواره پای انقلابشان بوده اند و حتی پری از قاصدک هوای سرزمینشان را به وعده های دروغین و فریبنده نداده اند.
مردم مازندران نیز امروز از همان لحظات آغازین صبح مهمان خوان گسترده مشارکت سیاسی کشور بودند تا خروش موج های حضور، شناورهای بالندگی را از آبهای نیلگون دریای خزر روانه دنیای چشم انتظار 'انتخابات ایران چگونه رقم می خورد'، کند.
مردم استان مازندران، که در تمامی دوره های انتخاباتی در ایفای سهم خود از مشارکت سیاسی بر خاک این عرصه مشق اراده، حق آب و گل داشته اند، امروز نیز با حضور خود نقش آفرینی کردند تا دوره ای باشکوه از رقابت سیاسی در این استان و کشور رقم خورد.
هفت هزار و 931 شعبه اخذ رای برای انتخابات این استان امروز میزبان مردمان دیار طبرستان بود که از زمان های آغازین و پیش از شروع، میزبان حماسه آفرینانی بود که آمدند تا آینده خود و فرزندانشان را در سایه انتخاب و نمایش اقتدار با دست خط خود بنویسند و صفحه ای دیگر در تقویم تاریخ دموکراسی سرزمین آزاده ایران حک شود.
خبرنگار: فاطمه رحمتی***انتشاردهنده:سید محسن حسن نیا
/1899/3009
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.