حجت الاسلام محمدمهدی راشدی روز جمعه پس از شرکت در انتخابات، به خبرنگار ایرنا گفت : مردم بیدار و آگاه ایران اسلامی با وجود همه توطئه ها، فشارها، تهدیدها و تحریمهای دشمنان با حضور پرشور خودشان در این انتخابات نه تنها همه آنها را بی اثر می کنند بلکه عزت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان می کشند.
وی با اشاره به بصیرت والای مردم انقلابی ایران در مراحل حساس افزود: این ملت بزرگ ایران اسلامی در طول 38 سال گذشته در تمامی مراحل انقلاب اسلامی حضور فعال داشته است.
وی رمز موفقیت ملت ایران را اطاعت پذیری کامل از ولایت فقیه و مشارکت همه جانبه دانست و گفت: امروز نیز مردم با آگاهی و بصیرت خویش افراد صالح و مدیر را برای رئیس جمهوری و شورای اسلامی بر می گزینند تا شاهد شکوفایی بیش از پیش در عرصه های مختلف در ایران باشیم.
حجت الاسلام راشدی با بیان این که مردم چالوس همواره در صحنه های مختلف دفاع از نظام و انقلاب پیشگام بوده اند، اظهار داشت : مردم این شهرستان این بار نیز با حضور حداکثری در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرو روستا حماسه آفرین خواهند بود.
حدود 80 هزار نفر واجد شرایط رای در شهرستان چالوس هستند و رای گیری در این شهرستان نیز در 158 شعبه شهری و روستایی در حال انجام است.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
1295/ 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.