به گزارش خبرنگارایرنا، حجت الاسلام اسدالله جعفری روز جمعه در نشست خبری با خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات مازندران افزود : 42 پرونده تخلفات انتخاباتی در این استان مربوط به هواداران نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهاست که در شعب موردبررسی قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: 3 پرونده مربوط به کانال های تلگرامی و مجازی پرمخاطب در این استان است که به این پرونده ها نیز رسیدگی می شود.
* تخلف خاصی درروز اخذ رای گزارشی نشد
دادستان مرکز مازندران گفت که تاکنون تخلف خاصی در روز اخذ رای به دادسراهای این استان گزارش نشده است و در صورت گزارش پرونده تشکیل و مطابق با قانون نیز برخورد می شود.
جعفری اظهارداشت : تخلفات غیرقانونی به شعب ویژه بررسی به تخلفات انتخاباتی مستقردر دادسراهای استان ارسال می شود.
* تشکیل گروه تحقیقاتی برای گزارش خرید رای در مازندران
دادستان مرکز مازندران در مورد شائبه خرید رای درانتخابات شوراها گفت که گزارش هایی در این زمینه به دادگستری رسیده است.
جعفری اظهارداشت : براساس این گزارش ها گروه تحقیقاتی برای صحت و سقم تشکیل شده است و تاکنون گزارشی در این زمینه نرسیده است.
وی اضافه کرد : دادگستری در راستای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی از جمله خرید رای پیش از برگزاری انتخابات تذکرات لازم داده شد و با متخلفات احتمالی نیز برخورد می شود.
وی تصریح کرد : ماموران نیروی انتظامی مستقر در شعب اخذ رای نیز با هوشیاری حضور دارند و از هر گونه تخلفات نیز جلوگیری می کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در حدود 7 هزار و 925 نفر شعب اخذ رای در حال انجام است.
خبرنگار: حسین فلاحتی** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.