به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران- در این مراسم که در آستانه بارگاه ملکوتی امامزاده عباس(ع) وبا حضور حضرت آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان، دکتر یوسف نژاد نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ،پدر و مادر شهیدان عبوری ،شهردار، اعضای شورای شهر، معاونان و مدیران شهرداری و جمع کثیر و بی نظیری از مردم برگزار شد.

مهدی عبوری، شهردار ساری در این مراسم با تقدیر از پیگیری مرحوم اسماعیلی از اهالی منطقه، اظهار کرد: امروز با لطف خدا و ارواح پاک شهدا، امامزاده عباس ساری پس از 50 سال بازگشایی شده و آرزوی دیرینه مردم این خطه محروم شهر ساری محقق شده است.
وی با بیان اینکه مردم سال ها خواستار اقدام ضربتی برای اجرای این پروژه بودند، گفت : امامزاده عباس از نقاط تاریخی و کهن ساری بوده که هنوز بسیاری از کوچه پس کوچه‌های آن به دلیل قدیمی بودن نیاز به نوسازی دارد که بزودی آبگرفتگی و کنده‌کاری منطقه رفع و بوستان بزرگی در این منطقه احداث می‌شود.
شهردار ساری با بیان اینکه حضور پرشور مردم در مراسمات افتتاح پروژه‌های مدیریت شهری ساری به مفهوم تجلیل آنان از خادمان شهری است، افزود: متاسفانه افرادی در شهر ساری به اندازه سن مهدی عبوری در شهرداری ساری حضور داشته ولی نتوانستند این پروژه را به سرانجام برسانند.
عبوری سپس با تاکید بر اینکه من هرگز از محبت و اعتماد شما مردم سوء استفاده نمی کنم خاطر نشان کرد: قبلا اعلام کردم و اکنون تکرار میکنم در انتخابات شورا نه لیست میدهم و نه از کسی حمایت میکنم اما انتظار دارم درست و آگاهانه رای دهید به کسانی رای ندهید که علنی می گویند برای انتقام یا گرفتن شهرداری می خواهیم به شورا برویم آخر شما که ۳۵ سال شهرداری را گرفته بودید جز وعده چه به مردم دادید؟

وی ضمن بیان اینکه طی پنجاه ماه گذشته جز خدمت به شهر و همشهریانم چه کردم؟ گفت: باز هم اگر بمانم همان راه را دنبال میکنم راهی که امید می آفریند و نه عقب ماندگی و محاق شهر البته هنوز کارهای بزرگ دیگری مانده است که امیدوارم در آینده و با حمایت شما مردم و اعضای شورایی که انتخاب می کنید بتوانم به پایان برسانم.

 

آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در سخنانی با تمجید از اقدامات شهرداری و شورای شهر طی چهار سال گذشته گفت:شهردار جوان دکتر مهدی عبوری شهردار مرکز مازندران خدمت رسانی را به اوج رساند و با حمایت شورای شهر در ایجاد تحول در ساری سنگ تمام گذاشت.

وی با تاکید بر این مطلب که تیم عملگرایی شهرداری و شورای شهر باید الگوی همه شهرهای استان و حتی کشور باشد افزود: با همدلی و وحدت شهردار توانا و شورای شهر ساری چنان توسعه یافته است که آقای شفقت استاندار اسبق می گفت وقتی در ساری می گشتم احساس کردم ساری دیگر ساری گذشته نیست و بشدت متحول گردیده است.
امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری انتخابات شورای شهر را مورد توجه قرار داد و با تاکید بر لزوم شرکت گسترده مردم در انتخابات شورا و رییس جمهوری خاطر نشان کرد:مردم ساری به کسانی رای دهند که حامی شهردار جوان باشد تا ایشان بتواند با آرامش خدمات خود را ادامه دهد البته همه دلسوزند اما فراموش نکنیم اگر ساری آباد شد و از محرومت فاصله گرفت بخاطر وحدت و همبستگی شورا و شهردا بود پس به کسانی رای دهید که وحدت را حفظ کنند و به دکتر عبوری شهردار محبوب ،مومن، ولایی و پرتلاش کمک کنند تا ایشان پروژه های دیگرش را هم به سرانجام برساند.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 650888
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.