به گزارش خبرنگار ایرنا ، ولی رعیت چهارشنبه شب در همایش مردمی حسن روحانی در قائمشهر ، افزود : عملکرد دولت روحانی در طول چهار سال چشمگیر بوده است و حمایت از روحانی ، حمایت از تداوم امید درجامعه است بنابراین بهتر است که همه ما در روز 29 اردیبهشت ماه برای پیشرفت و آبادانی کشور به روحانی رای دهیم .
وی با بیان اینکه ما سال های تاریکی را در زمان دولت گذشته فراموش نکرده ایم ، گفت : همه ما هیچگاه چاپلوسی ها ، عوام فریبی ، ظاهر بینی و غیره در دولت گذشته را فراموش نخواهیم کرد .
رعیت با اشاره به اینکه ارزش استخراج نفت در مسجد سلیمان در عصر مظفرالدین شاه تا استقرار دولت گدشته 680 میلیارد دلار بوده است ، گفت : در دولت نهم و دهم بیش از 700 میلیارد دلار نفت فروخته شد که اگر امروز بخواهیم از آنها پاسخ بگیریم که این منابع را در کجا صرف کرده اید قادر به پاسخ گویی نیستند .
وی افزود : در حالی که وضعیت اقتصادی کشور در اوج نا بسامانی قرار داشت و فردی پاسخگو نبود و در چنین شرایطی هر روز سایه تحریم افزون تر و هر روز رابطه ایران با دنیا کاهش پیدا می کرد ، اما در سال 92 شما با رای دادن به روحانی او را سکان دار اداره کشور کردید.
نماینده سابق مجلس با بیان اینکه ما از روحانی حمایت می کنیم ، ادامه داد : با روی کار آمدن دولت روحانی انضباط مالی در کشور حاکم شد ، آرامش در حوزه اقتصادی را شاهد بوده ایم.
رعیت با تاکید براینکه دولت از رشد اقتصادی قابل قبولی برخوردار بود ، اضافه کرد : تولید نفت از 800 هزار بشکه در روز به 2.5 میلیون بشکه در سال گذشته رسید و در خرید گندم به خودکفایی رسیدیم و افزایش تولید شکر به میزان یک میلیون و 600 هزار تن در سال را شاهد بوده ایم.
وی با بیان اینکه از لحاظ بین المللی تیم مذاکره کننده با مدیریت ظریف و با درایت رهبری سایه جنگ را از بین برد و تحریم را کاهش داد ، گفت : امیدواریم با انتخابات مجدد روحانی در دور دوم چهار ساله تحریم های غیرهسته ای رفع و به مرحله خوبی از توسعه دست پیدا کنیم .
نماینده سابق مجلس در دور هفتم با اشاره به اینکه در روز 29 اردیبهشت ماه انتخاب بین 2 نامزد نیست ،گفت : انتخاب بین 2 جریان فکری و سیاسی است و یکی را باید انتخاب کنیم که بتواند مملکت را بهتر اداره کند.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** تنظیم کننده : حسن فلاحتی ** انتشار دهنده
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.