مهدی بادیکناری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمیته امحای تبلیغات غیر مجاز انتخابات شهرستان بابل با جدیت و به طور مستمر در حال فعالیت است.
وی با بیان اینکه طرفداران نامزدهااز هرگونه درگیری با اعضای کمیته امحای بنر غیر مجاز خود داری کنند؛ گفت: نامزدها ضمن رعایت قانون تبلیغات با ماموران کمیته امحاء همکاری کنند و به طرفدارانشان تاکید کنند از هرگونه درگیری با مجریان امحا بپرهیزند.
وی بیان کرد: متاسفانه روز گذشته طرفداران یکی از نامزدهای شورای اسلامی شهر بابل با یکی از ماموران گروه امحاء که در حال انجام وظیفه بود درگیر شد و مامور مورد نظر را مورد ضرب و شتم قرار داد.
وی افزود: فرد ضارب مامور امحاء به دستور فرماندار بابل و با هماهنگی نیروی انتظامی دستگیر و به کلانتری منتقل شد.
بادیکناری ، نوشتن مطالب غیر مجاز، اعلام نظر شخصیت ها در تائید نامزدها با ذکر عنوان و مسئولیت، تبلیغ علیه نامزدها، درج اطلاعات غلط مدرک تحصیلی و تبلیغات فاقد مستندات از دیگر تخلفاتی است که به شدت با آنها برخورد خواهد شد.
شهرداری بابل 70 نقطه را تنها در محدوده شهر بابل برای تبلیغات شورای های اسلامی شهر و تبلیغات ریاست جمهوری مکان یابی و در اختیار کاندیداها قرار داده است.
شهرستان 530 هزار نفری بابل دارای 6 بخش و هفت شهر است و یک هزار و 263 نفر هم اکنون عضو شوراهای شهر و روستاهای این شهرستان هستند.
حدود 2 هزار و 680 نفر در این دوره از انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان بابل در حال رقابت هستند.
خبرنگار: زینب حبیب پور گودرزی**انتشاردهنده:سید محسن حسن نیا
7328/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.