حجت‌الاسلام محمود علیخانی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهمترین اصل با توجه به بیانات رهبری در انتخابات حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در پای صندوق های رای است.
وی تصریح کرد: هرچند برخی اختلاف نظرها در تعیین افراد اصلح در جامعه وجود دارد که لازمه یک انتخابات پرشور و حماسی است.
خطیب جمعه مرزن آباد خاطر نشان کرد: حضور حداکثری مردم به ویژه در این دوره از انتخابات که دارای جنبه های داخلی و بین المللی خاص است بیانگر قدرت و اقتدار جهموری اسلامی و پایبندی مردم ایران به انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام علیخانی با اشاره به اهمیت انتخاب افراد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی افزود: مردم بصیر با افزایش آگاهی خود از نظرها، سوابق و کارآمدی نامزدها با شناخت کاملتری رای دهند و از برگزیدن افراد به صورت جناحی و قومی بپرهیزند.
وی از هواداران و نامزدها خواست روحیه پهلوانی را در انتخابات به ویژه در روزهای پایانی تبلیغات و روز انتخابات رعایت کنند و از اسراف و تخریب یکدیگر دوری کنند.
علیخانی بر ضرورت تمکین کردن نامزدهای انتخابات به قانون تاکید کرد و گفت: همه افراد باید به این موضوع توجه ویژه کنند که پیروزی اصلی برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری است.
وی حماسه آفرینی مردم در انتخابات آتی را موجب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و تجلی اقتدار ایران اسلامی در جهان دانست و گفت که مردم با حضور در پای صندوق های رای و انتخاب شایسته ترین و قانون مندترین افراد، حماسه ای جدید را در تاریخ ایران اسلامی رقم بزنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.
در مازندران 16 هزار و 950 نفر نامزد انتخابات شوراهای شهر و روستا با هم رقابت می کنند که یک هراز و 825 نفر نامزدهای 58 شهر استان هستند.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1295/ 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.