به گزارش خبرنگار ایرنا ، محسن نریمان عصر سه شنبه در همایش انتخاباتی روحانی در چالوس افزود : ملت ایران در این دولت احساس آرامش ، امنیت و پیشرفت در کشور داشتند.
وی اظهار داشت : این دولت با همه دستاوردهای خوبی که در سطوح ملی و بین المللی داشته اما مورد هجمه انتقادهای تخریب کننده دیگر رقبای خویش قرار گرفته که در هیچ دولتی این گونه نبوده است.
رئیس ستاد انتخابات روحانی در مازندران گفت : یکی از دستاوردهای مهم این دولت در حوزه توافق هسته ای برجام بود که این رویداد بسیار مهم جایگاه ایران اسلامی در سطوح بین المللی ارتقا پیدا کرد.
نریمان افزود : امروز اگر دستاوردی در دولت جریان مخالف این دولت رخ می داد ، مگر کسی می توانست از آنان انتقادی کند.
وی اظهار داشت : برجام سایه جنگ را از سر ایران دور کرد و مساله مهم تر آنکه تحریم های ظالمانه که ادامه آن اقتصاد کشور را فلج می کرد ، برداشته شد.
نریمان خطاب به رقبای دولت یازدهم گفت : چطور شما و شرکای سیاسی شما در دوره گذشته قعطنامه شورای امنیت را کاغذ پاره ای بیش نمی پنداشتید ولی حالا حتی از تصاویر هاشمی و روحانی بیم دارید و آن ها را پاره و محو می کنید.
وی اظهار داشت : ملت ایران اسلامی امروز از همه لحاظ به جایگاهی رسیده اند که هرگز حاضر نخواهند شد به وضعیت قبل از سال 92 برگردند.
رئیس ستاد انتخابات روحانی در مازندران اظهار امیدواری کرد ملت ایران بار دیگر یکپارچه و با حضوری غرور آفرین در پای صندوق های اخذ رای حاضر و به گفتمان اعتدال و تدبیر رای خواهند داد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
خبرنگار : مهراب زکی پور کینجی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1654/1602/7078/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.