به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید امیر حسینی جو روز سه شنبه در جلسه آموزشی و توجیهی بازرسان و سربازرسان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شهرستان تنکابن افزود :در این دوره از انتخابات 283 بازرس و 21 سربازرس وظیفه صیانت از آرا و اجرای قانون انتخابات را در این شهرستان برعهده دارند که امیدواریم نهایت تلاش خود را در این زمینه داشته باشند.
وی با بیان اینکه نظارت برحسن اجرای تکالیف و وظایف قانونی در شعب اخذ رای اولویت اصلی هیات بازرسی است. اظهار داشت : انعکاس به موقع تخلفات احتمالی و نظارت دقیق و مستمر بر روند شمارش آرا و تنظیم صورتجلسات شعب اخذ رای از دیگر وظایف بازرسان وسربازرسان است که با برگزاری دوره های اموزشی تا روز اخذ رای تمام دستورالعمل ها و وظایف ابلاغ می شود.
حسینی جو خاطرنشان کرد : به تعبیر رهبرمعظم انقلاب ، انتخابات حق الناس است بنابراین بازرسان ، سربازرسان و کلیه دست اندرکاران برگزاری انتخابات مسئولیت دفاع از حق مردم را دارند و باید از هرگونه غفلت واشتباه دوری کنند تا حتی یک رای هم مخدوش نشود.
وی با اشاره به اینکه پیروز انتخابات در هر شرایطی مردم هستند ، تصریح کرد : باید زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق آرا را فراهم نماییم لذا رعایت نکردن قانون از سوی هیچ شخصی پذیرفته نیست و به شدت با متخلفین برخورد خواهد شد.
به گفته فرماندار ویژه تنکابن ، جمهوری اسلامی با تکیه بر ظرفیت مردم توانسته است بر مشکلات و مسائلی که در مسیر انقلاب اسلامی و کشور به وجود آمده فائق آید و حتی این مشکلات را با تکیه بر ظرفیت مردم تبدیل به فرصت طلایی کند.
وی یادآور شد : حماسه سیاسی انتخابات ، جایگاه ارزشمندی دارد لذا داشتن اخلاق و برخورد اسلامی و توجه به قانون از سوی نامزدها و هواداران آنها در انتخابات ضروری است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه 29 اردیبهشت سال 1396 برگزار می‌شود.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار: علیرضا پورعلم**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
1899/1602/7513/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.