جواد مرزانی روز سه شنبه در حاشیه برگزاری دوازدهمین جشنواره ورزشی کم توانان ذهنی بهزیستی کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بابلسر افزود : نمونه اجرایی شدن این طرح ، انتخاب 12فوتسالیست تحت پوشش بهزیستی و اعزام این تیم به مسابقات جهانی کشور پرتغال است.
وی با بیان اینکه این اقدام از 2 سال قبل در دفتر تربیت بدنی سازمان بهزیستی آغاز شده است، خاطر نشان کرد: همزمان با برگزاری جشنواره های متعدد ورزشی در این سازمان ، مربیان و کارشناسان تیم های ملی از سوی فدراسیون ها برای شناسایی ورزشکاران با استعداد حضور می یابند.
وی با اشاره به اینکه فدراسیون های نابینایان، ناشنوایان و معلولان و جانبازان به ورزشکاران تحت پوشش بهزیستی اعتقاد زیادی دارند، گفت: امروز افراد تحت پوشش بهزیستی علاوه بر اینکه ورزش را برای شور و نشاط و سلامت جسمانی انجام می دهند، به این باور رسیدند که برای آنان فرصتی برای انتخاب تیم ملی بوجود آمده است.
وی وضعیت اماکن ،امکانات و تجهیزات ورزشی برای استفاده معلولان را مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: از سه سال گذشته همکاری و مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی به ویژه وزارت ورزش و جوانان در استفاده معلولان تحت پوشش بهزیستی از اماکن، امکانات و تجهیزات ورزشی گسترش چشم گیری یافته است.
**دوازدهمین دوره جشنواره ورزشی کم توانان ذهنی بهزیستی سراسرکشور در بابلسر و تنکابن
سرپرست دفتر تربیت بدنی و فوق برنامه سازمان بهزیستی کشور گفت: دوازدهمین دوره جشنواره ورزشی کم توانان ذهنی بهزیستی در 2 بخش آقایان و بانوان در پنج رشته فوتسال ، شنا ، تنیس روی میز ، آمادگی جسمانی و دو و میدانی هفته جاری در شهرهای بابلسر و تنکابن آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات ، در بخش آقایان 270 ورزشکار و در بخش بانوان 100 ورزشکار از سراسر کشور حضور دارند ، افزود : طرح استعداد یابی برای انتخابی تیم ملی نیز در این رشته ها انجام می شود.
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1899/6990
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.