افشین موسوی چلک روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری افزود : در بحبوبه تبلیغات ، مردم به شعارهای نامزدها توجه می کنند و یکی از مسائلی که در انتخاب خود لحاظ می کنند گاهی همین شعارهاست .
وی ادامه داد : اینکه وعده و شعاری در زمان تبلیغات اعلام شود و پس از انتخاب ، قابلیت اجرا نداشته باشد ، سبب سرخوردگی مردم می شود و رای دهندگان نتیجه گیری خواهند کرد که دستیابی به مطالباتی دارند ، غیرممکن است.
این استاد رشته علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاههای مازندران گفت : نباید اعتماد مردم به تبلیغات با وعده هایی که در توان برنامه و بودجه کشور نیست ضربه وارد شود .
وی با خطاب قرار دادن نامزدهای انتخاباتی ، از آنان خواست تا شعارهای انتخاباتی با برنامه و قابل اجرا را مطرح بکنند و افزود : تا پس از انتخاب برای اجرای این وعده ها مشکلی پیش نیاید و مردم را همیشه درکنار خود داشته باشند .
موسوی چلک از حضور مردم در انتخابات به عنوان یکی از عرصه های موثر و پشتوانه ساز برای نظام نام برد و ادامه داد : حضور پرشور مردم در انتخابات همواره باعث قدرت و عظمت نظام در جهان شده است .
وی با تاکید بر اینکه مردم باید از حق رای خود که همان حق انتخاب سرنوشت و آینده اشان است استفاده کنند ، گفت : حتی نوجوانانی که به دلیل شرایط سنی نمی توانند در انتخابات شرکت کنند با حضورشان در این عرصه موجبات شور و شوق انتخاباتی را در کشور رقم می زنند .
جمعیت مازندران حدود سه میلیون و 300 هزار نفر است که 2 میلیون و 242 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.
هم اکنون هفت هزار و 735 نفر در مازندران عضو شورای اسلامی شهر و روستا هستند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** تنظیم کننده : حسن فلاحتی ** انتشار دهنده :
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.