به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران از بابل، مدیرآموزش و پرورش شهرستان بابل ادامه داد: معلمان پرچمدار عرصه دانایی، تعلیم و تربیت و طلیعه‌دار فرهنگ و ادب هستند.

احمدی با اشاره به اینکه شغل معلمی صرف آموزش دادن نیست بلکه حیات و جاودانگی بشریت را رقم می‌زند، افزود: معلمان بهترین سفیران بر مبنای آموزه‌های دینی هستند که بزرگ‌ترین سرمایه آنها دانایی است.
وی تصریح کرد: اصلی‌ترین عامل توسعه پایدار نیروی ارزشی و متخصصی است که چگونه زیستن را به دانش‌آموزان می‌آموزد.
این مسئول با اشاره به اینکه با معلمان توسعه یافته می‌توان شهری توسعه یافته داشت، اضافه کرد: معلم پژمرده جامعه پژمرده به بار می‌دهد، اگر انتظار این است که آسیب اجتماعی، اعتیاد، مهارت زندگی،خلاقیت، ناهنجاری‌ها و بسیاری از مسائلی که در زندگی آرام دغدغه محسوب می‌شوند فراغت یابیم باید نگاه عمیق‌تر به دنیای وارسته معلمان داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه توجه به معلمان توسعه جامعه را رقم می‌زند، گفت: انتظار داریم به معلمان تحلیل‌گر و مطالبه‌گر توجه ویژه شود.
این مسئول، اظهار کرد: اگر قرار است معلمان آرامش و نشاط، بینش و دانش را از دانش‌آموزان دریغ نکنند باید نگاه اندیشمندانه‌ای به آنها دوخته شود.
احمدی خاطرنشان کرد: هفته معلم هفته تکریم قلم و صاحب قلم است، بر معلمان فرض است تا اخلاق انسانی را به عنوان نماد قرار دهند تا الگوی اجتماع شوند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 641386
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.