من به عنوان کسی که همواره در میدان خدمت بودم به شما اعلام می کنم که دوباره باید به روحانی رای داد.

به گزارش ایلنا از ساری ، سید علی اکبر طاهایی  در نشست خبری بااصحاب رسانه مازندران ،اظهار داشت: استراتژی ما حفظ احترام همه نامزدهای انتخابات است.

وی افزود: تصور می کنیم قرائت درست اصولگرایی، اصولگرایی اصلاح طلبانه است که برداشتی قرآنی است.

رییس ستاد اصولگرایان معتدل دکتر روحانی با بیان اینکه نه اصولگرایی با کلام محقق می شود و نه اصلاح طلبی،افزود: می توان  باید اندیشه پویا در جامعه اثرگذار بود.

وی گفت: اصولگرایی اعتدالی یک قرائت از اصولگرایی است اینطور نیست که یک شاخه جدید باشد،بنابراین استراتژی ما حفظ احترام همه کاندیداهاست چرا که  همه این افراد سرمایه های اجتماعی ما هستند و برای برگزاری انتخاباتی پر شور و حماسی تلاش می کنند.

طاهایی با اشاره به حضور پرشور مردم درانتخابات سال ۹۲،ادامه داد: شورآفرینی و حماسه حضور در مازندران به گونه ای بود که بیش از 90 درصد واجدان  شرایط در انتخابات شرکت کردند.

وی  اصلی ترین دغدغه را در عرصه انتخابات،  مشارکت گسترده احاد مردم عنوان کرد و گفت: مصلحت کشور در ادامه پیگیری جریان پیشرفت، تداوم راه روحانی است.

وی گفت: من می دانم اوضاع کسب و کار خوب نیست و بیکاری بالاست بنده  با چشم باز این راه را انتخاب کرده ام اما  نسبت به کسانی که فعالیتی را با سهم خواهی انجام می دهند احساس خوبی ندارم چون  این رفتار مغایر با انسانیت است.

وی ادامه داد: من به عنوان کسی که همواره در میدان خدمت بودم به شما اعلام می کنم که دوباره باید به روحانی رای داد.

طاهایی با بیان اینکه من اعتقاد ندارم که کشور را صفر و صد کنیم ، افزود:  درباره  برخی تعبیرها که کشور بیرون ریل بود و به داخل ریل آوردیم معتقدم باید عادلانه قضاوت شود.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت اعتدال در بخش های بهداشت و درمان ، برجام و سیاست خارجی وگفت: بنابر گفته وزیر تعاون،  کار و رفاه اجتماعی هزینه تامین اجتماعی از ۸هزار میلیارد تومان به ۱۸هزار میلیارد تومان رسیده است که نشان از اقدامات مطلوب دولت در بخش بهداشت و درمان است.

رئیس ستاد اصولگریان معتدل روحانی ، افزود: اگر دولت جدیدی روی کار آید نگاه  تعامل و تعادل تغییر نخواهد کرد چرا که راه های به سوی خدا به تعداد انسان ها است، معتقدم هر ۶ کاندیدا ما را به سوی خدا فرا می خواند اما برخی طریق ها ریسک بیشتری دارد   و من می گویم طریق و راه روحانی کم خطرتر است.

طاهایی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید  گفتمان های مخالف را به خوبی مدیریت می کرد،گفت: ضرورت دارد تعامل و تبادل محور فعالیت های دولت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از دستاوردهای دولت به خوبی اطلاع رسانی نشده است، افزود: سال گذشته 24 هزار میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه های تولیدی داده شد ضمن اینکه هنوز به آن نقطه مطلوب نرسیدیم.

طاهایی به مناظرات اخیر و وعده های برخی از نامزدهای انتخاباتی درباره افزایش یارانه اشاره کرد و گفت:آنچه که این نامزدها در مناظره اشاره کردند غیر قابل تحقق است چرا که افزایش یارانه با تصویب مجلس صورت می گیرد و دولت نمی تواند به تنهایی در تحقق این امر دخیل باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.