به گزارش خبرنگار ایرنا ، در آئین افتتاح این ستاد ، دانشجویان و جوانان حامی این نامزد با قرائت 2 بیانیه دلایل حمایت خود و راه اندازی ستاد را اعلام کردند.
محمد اکبر زاده یکی از دانشجویان در این مراسم گفت : بار دیگر کشور ما در آستانه انتخابات تاریخی قرار گرفته است ، انتخابی که بین 2 یا چند نامزد ریاست جمهوری نیست بلکه 2 راه کاملا متفاوت برای آینده کشورمان یعنی جمهوری اسلامی ایران است .
وی افزود : در این انتخابات ملت تعیین می کند که آیا کشورمان راه اعتدال ، ثبات و امنیت را طی خواهد کرد یا به عقب باز می گردد و اشتباهات گذشته را تکرار خواهد کرد.
این دانشجو با تاکید بر این که امروز با توجه به شرایط منطقه دور نگه داشتن ایران از این تنش ها نیازمند ادامه راه اعتدال ،عقلانیت و گفت و گو سازنده ها با جامعه جهانی است ، گفت : ما همگی در چند سال اخیر دیدیم که گام های مثبتی از سوی دولت تدبیر و امید برای توسعه کشور برداشته شده است .
وی افزود : همه ما می دانیم که بخشی از نیاز مردم در زمینه های مختلف اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی هنوز برآورده نشده است ، اما این را باید بدانید زمانی که دولت یازدهم روی کار آمد چه وضعیت ناسامان اقتصادی جامعه ما را احاطه کرده بود.
رضا ابراهیمی ، یک دانشجوی دیگر هم با قرائت بیانیه دوم ، گفت : مردم ایران اسلامی آزادی می خواهند ، ما خواهان آن هستیم که انحصار طلبی ، قدرت طلبی و فساد از جامعه ما از بین برود و اموال تاراج رفته از جیب ایرانیان و درآمد نفتی و مالیات به جیب قشر محروم جامعه ما باز گردد.
وی افزود : ما خواهان آن هستیم که رئیس جمهوری ما با کلید بیاید نه با باطوم و اسلحه ، مردم ما خواهان آرامش هستند نه جنگ و حکومت گاز انبری و همه ما خواهان آن هستیم تا ما را به عنوان یک تروریست نبیند بلکه می خواهیم ما را به عنوان یک انسان شریف ببینند .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.