محمدناصر زندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تعداد 156 شعبه اخذ رای که از این تعداد 83 شعبه در حوزه شهری و بقیه نیز در حوزه روستایی است در این شهرستان پیش بینی شده است .
وی در ادامه با تشریح فعالیت های انجام گرفته توسط اعضای هیات اجرایی و نظارت برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات پرداخت و ادامه داد: طبق برنامه زمانبندی تمام مراحل برگزاری انتخابات به بهترین شکل ممکن در این شهرستان انجام گرفته است .
فرماندار چالوس گفت : نکته مهم تر آنکه سعی شده برای ترغیب و تشویق مردم در این دوره از انتخابات سیاست های تشویقی خوبی اعمال شود.
زندی ، برگزاری همایش انتخاباتی با حضور قشرهای مختلف جامعه از جمله ورزشکاران و فرهیختگان را از جمله اقداماتی معرفی کرد که در این حوزه انجام گرفته است.
وی به نقش آفرینی رسانه ها در آگاهی بخشی افکار عمومی برای مشارکت گسترده مردم در این دوره از انتخابات اشاره گرد و گفت : رسانه ها در حقیقت بار سنگین گرم کردن انتخابات را برعهده دارند و می توانند با اطلاع رسانی زمینه ساز مشارکت مردم در ابن رویداد سیاسی شوند.
فرماندار چالوس گفت که هم اینک مقدمات برگزاری انتخاباتی سالم ، امن و باکیفیت در این شهرستان مهیا شده و به طوری که با اقدامات موجود ضریب تخلفات انتخاباتی پیش بینی می شود به مرحله صفر برسد.
زندی ، سلامت ، امنیت ، کیفیت و مساله مهم تر قانون مداری را در برگزاری انتخابات بسیار موثر دانست و به نامزدهای شورای شهر و روستا هشدار داد تا این موارد را در فعالیت های تبلیغاتی خود مدنظر قرار دهند.
دستکم 652 نفر در شهرستان چالوس نامزد پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.
از این تعداد 560 نفر نامزد شوراهای اسلامی روستا و بقیه نیز نامزد شوراهای اسلامی شهرهای چالوس ، مرزن آباد و هچیرود هستند.
شهرستان چالوس دستکم 108 هزار نفر جمعیت دارد که از این شمار دستکم 56 هزار در حوزه شهری و بقیه نیز در حوزه روستایی سکونت دارند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در 29 اردیبهشت ماه در کشور برگزار می شود.
خبرنگار: مهراب زکی پور**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1602/7078/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.