به گزارش خبرنگار ایرنا ، این 2 نمایشگاه در فضایی به مساحت 3 هزار و 500 متر مربع و با 150 غرفه برپا شده است .
مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی قائمشهر در حاشیه گشایش نمایشگاه گل و گیاه به خبرنگار ایرنا ، گفت : نمایشگاه تخصصی گل و گیاه استان در فضایی به مساحت هزارو 500 مترمربع و با 50 غرفه برپا شده است .
علی رحمانی افزود : با وجود اینکه این نمایشگاه استانی است اما فعالان صنعت گل و گیاه از استان های دیگر از جمله پاکدشت تهران ، محلات و گلستان حضور یافتند.
وی گفت که در این نمایشگاه انواع گل های آپارتمانی ، گل خانه ایی ، کاکتوس و تجهیزات باغبانی برای پاسخ گویی به نیاز بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شده است.
مدیر اجرایی نمایشگاه جهیزیه گفت که نمایشگاه جهیزیه ، لوازم خانگی ، فرش و لوستر در فضایی به مساحت 2 هزار متر مربع و با 100 غرفه برپا شده است .
تیمور تسویه فر افزود : در این نمایشگاه تولید کنندگانی از استان های مازندران ، کردستان ، اردبیل ، تبریز ، آذربایجان شرقی ، گیلان ، قزوین ، همدان ، خراسان ، شیراز و اصفهان آخرین محصولات و دستاوردهای خود را به معرض دید عموم قرار داده اند.
وی هدف از راه اندازی این نمایشگاه را کمک به خرید جهیزیه برای تازه عروس و دامادها عنوان کرد و گفت که تولید کنندگان در این مدت زمانی ، محصولات خود را از 20 تا 25 درصد تخفیف به فروش می رسانند.
این 2 نمایشگاه همه روزه تا 22 اردیبهشت ماه از ساعت 16 تا 22 شب اماده بازدید علاقه مندان است .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی **انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.