نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم توانست آرامش و ثبات را در سیاست خارجه برقرار بکند و تفکر ایران هراسی برچیده شود .

به گزارش ایلنا،

علی نجفی خوشرودی در جمع رسانه های حامی دولت ، با اشاره به نقش بی بدیل رسانه ها درسبد تحولات سیاسی  و اجتماعی ، اظهار داشت:رسانه ها هم در شکل گیری ذهن افکار عمومی ونظارت بر عملکرد مدیران اجتماعی تاثیر گذار است.

وی آفزود: با نزدیک بودن دو انتخاب بزرگ  و سرنوشت ساز ، ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ، اگر از اهمیت انتخابات شهر و روستا در سطوج مختلف در اقصی نقاط کشور بگذریم،  اهمیت انتخاب ریاست جمهوری  در این ممقطع با توجه به شرایط داخلی و خارجی مسیری که در این چهار سال طی شده حائز اهمیت است .

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ، انتخاب مردم بر دو مسیری که در طول 4 سال گذشته طی شده مردم بخواهند مهر تایید بزنند مسیر جدید و با مدیریت جدید را انتخاب کنند از این جهت حائز اهمیت است، بنابراین نوع نگاه مردم مخشص می کند ایران در 4 سال آینده در چه مسیری حرکت خواهد کرد.

نجفی خوشرودی ، افزود: امروز در فعالیت انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری شاهد هستیم که برخی از این نامزدها با هزینه کردن مردم وکشور ،ادعاها و برنامه های غیر مرتبط با قوانین جاری کشور عنوان می کنند، در حالیکه جمهوری اسلامی نیاز داردکه نامزدها خود را هزینه انقلاب  و مردم کنند نه اینکه آینده نظام را هزینه شعارهای  خود کنند.

وی ادامه داد: این شعارها  نه با قوانین جاری کشورارتباط دارد نه با اقتصاد جامعه سازگاری دارد .

نجفی ادامه داد: عده ای تلاش می کنند با دادن وعده های نامربوط مردم را به فراموشی بکشانند اما اطمینان دارم که مردم حافظه کوتاه مدت و دراز مدتشان بخوبی کار خواهد کرد و هرگز یادشان نرفته است چه وضعیتی را در عرصه داخلی  و اقتصادی داشتیم و چه موقعیتی را در سطح بین المللی با آن مواجه بوده ایم.

وی با اشاره به  اینکه مبانی اقتدار جمهوری اسلامی ایران مردم  و آرمان های این نظام هستند ، افزود: این مبانی مادامی که با یک دیپلماسی منطقی توام نشود در سطح بین المللی نقد نخواهد شد کما اینکه ما این شرایط را در سال های گذشته نیز داشتیم ولی  فضای ایران هراسی و امنیتی سازی ایران در سطوح مختلف چه در افکار عمومی بین امللی و چه نزد مراجع و سازمانهای بین الملیی دنبال می شد.

نجفی ، گفت: یکی از دستاوردهای بزرگ دولت روحانی نقد کردن مبانی اقتدار، نظام جمهوری اسلامی ایران ، مردم و حضور  ارمانهای نظام است ازاین جهت باید به هدایت مقام معظم رهبری و تلاش ریاست جمهوری دست مریزاد گفت.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی به دستاوردهای دولت یازدهم در عرصه های مختلف نظیر انرژی اشاره کرد و گفت : در دیپلماسی نفتی ، ایران با عزت از موقعیت از دست رفته خود  در سطح بین الملل و منطقه دفاع کرد.

وی  عنوان کرد: احیای موقعیت نفتی ایران در بازارهای بین المللی ، موجب شد تا زمینه جذب سرمایه گذاری و توسعه بسترهای لازم فراهم شود .

نجفی  با تاکید بر اینکه دولت یازدهم بیشترین خدمت را به مردم کشور کرده است ، افزود : با تسهیل فروش نفت ، احیای جایگاه نفت ایران در بازارهای بین المللی ، تسهیل در جذب فناوری و بسترسازی برای سرمایه گذاری های خارجی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در رونق تولید و اشتغال جامعه تاثیر گذاشته است .

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از افزایش 40 درصدی صادرات ، کاهش 25 درصدی واردات ، کاهش نرخ تورم از 46 به هشت درصد ، افزایش نوسازی ناوگان هوایی ، تقویت پول ملی و احیای صنعت توریسم به عنوان بخش هایی نام برد که به صورت مستقیم و غیر مستقیم در ارائه خدمات به مردم تاثیر داشته است .

وی آرامش وثبات را از شروط اصلی در پایداری اقتصادی دانست و ادامه داد: دولت اقدامات موثر در جهت آرامش و ثبات انجام داده است و ما امیدوارم با تصمیم هوشمندانه مردم در انتخابات شاهد یک اتفاق خوب و معنا دار باشیم.

نجفی افزود:  اهمیت حضور مردم در انتخابات ، در خارج از مرزها بیشتر نمود پیدا می کند و این پشتوانه محکمی در سطح بین المللی خواهد بود.

نجفی با اشاره به برگزاری مناظرات آن را یک پدیده دموکراتیک جذاب دانست و گفت: برگزاری این مناظره ها نقش بسیار مهمی در شور و نشاط انتخاباتی در کشور ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه ، پرداخت یارانه ، افزایش چند برابری درآمد و ایجاد چند برابری اشتغال از جمله وعده های این روزهای برخی نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری است ، افزود:مردم باید در خصوص این گونه تبلیغات غیر قابل اجرا که از سوی برخی نامزدهای انتخابات مطرح می شود ، هوشیار و متفکر باشند .

نجفی ادامه داد : در فعالیت انتخاباتی نامزدها وضعیتی را شاهدیم که برخی ها با هزینه کردن مردم و کشور ادعاها و برنامه های بی اساس را با قوانین غیر مرتبط عنوان می کنند .

وی با تاکید بر اینکه قوت دیپلماسی ایران توانست قدرت اقتدار ایران را در سطح بین الملل تثبیت کند، اظهار داشت: مسیر عقلانیت و توجه به ازکارهای مناسب و عقلانی از سوی جمهوری اسلامی در سطح منطقه و بین المللی با استحکام دنبال شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم توانست آرامش و ثبات را در سیاست خارجه برقرار بکند و تفکر ایران هراسی برچیده شود .

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.