به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازساری رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، با اشاره به این که اقتصاد مازندران، استعداد بالایی برای شکوفایی دارد، افزود: گر چه مازندران از صنایع بزرگ محروم است، لیکن با توجه به این که از استان های ممتاز در حوزه کشاورزی و گردشگری است و توانمندی های خوبی برای توسعه تولید دارد، نیازمند توجه بیشتری است.
استاندار با بیان این که استان مازندران در تامین امنیت غذایی کشور سهم بسزایی دارد، خاطر نشان ساخت: سهم مازندران از اعتبارات، تسهیلات، فاینانس و برخورداری های ملی کافی نیست.
ربیع فلاح جلودار، با بیان این که مازندران با پرداخت بیشترین فقره تسهیلات بسته رونق تولید، رتبه نخست کشور را داراست، گفت: با همکاری دستگاه های نظارتی، بحمدالله تسهیلات پرداخت شده بسته رونق تولید به واحدهای تولیدی در مازندران در مسیر رونق تولید و اشتغال صرف شده است.
مقام عالی دولت در مازندران، با اشاره به 42 میلیون نفر شب اقامت مسافر در استان طی سال 95 و ظرفیت های بالقوه و بالفعل صنعت گردشگری در مازندران، تاکید نمود:ارایه تسهیلات کم بهره گردشگری، اتمام پروژه های راه های مواصلاتی و تمهید زیرساخت های استان در این راستا باید مورد توجه قرار گیرد.
ربیع فلاح، مازندران را استانی تاثیر گذار بر سیاست ها و برنامه های دولت و افزایش رضایتمندی مردم بدلیل حضور بالای گردشگران و مسافران توصیف نمود و بر حمایت از بخش خصوصی و دولتی برای اجرای پروژه های موثر در توسعه استان بویژه در بخش کشاورزی و گردشگری تاکید کرد.
وی ابراز امیدواری نمود با توجه ویژه دولت و ارایه تسهیلات مناسب، شاهد رونق اقتصادی و کاهش بیکاری در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در مازندران باشیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 638994
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.