مجلس و بزرگان کشور باید جلوی حرکت های ناجوانمردانه برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را بگیرند.

به گزارش ایلنا: مهدی احمدی فولادی در نشست شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران که با حضور علی نجفی نماینده مردم بابل و علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس برگزار شد، اظهار کرد: مجلس و بزرگان کشور باید جلوی حرکت های ناجوانمردانه برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را بگیرند.

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران گفت: برخی از این افراد، وعده های دروغ می دهند که با واکنش هایی از جمله واکنش رئیس مجلس و برخی نمایندگان سابق مجلس همراه بوده است.

نماینده مردم بابل در مجلس هم در این نشست اظهار کرد: ستاد نمایندگان مجلس حامی روحانی در تهران فعال است و در بیانیه ای تحلیلی به بخشی از مسائل پوپولیستی که از سوی برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دامن زده می شود پاسخ می دهیم.

علی نجفی افزود: تحولات سیاسی و اجتماعی ایران به ویژه در سال های اخیر بسیار متغیر و سیال است و امروز در ایام انتخابات، روزانه و ساعتی باید این تحولات را رصد کرد.

وی گفت: سه شنبه هفته آینده روحانی به مازندران سفر می کند.

هم چنین نائب رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران هم در سخنانی یادآور شد: باید با گرم کردن تنور انتخابات، زمینه مشارکت گسترده تر مردم را فراهم کنیم.

اکبر بهمنش با تاکید بر رعایت اخلاق در تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: برخی به جای بیان عملکرد خود، می خواهند با تخریب حریف، به آرای مردمی دست یابند و البته مردم ما هوشیار هستند و مسائلی از این دست را تشخیص می دهند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.