به گزارش خبرنگار ایرنا ، سیدعیسی میرشفیعی روز پنجشنبه در همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرستانی و استانی شهرستان آمل افزود : مازندران پیش از آغاز به کار دولت یازدهم از لحاظ پوشش تحصیلی در رتبه 16 کشور قرار داشت .
وی دستیابی به این نتیجه را مرهون کمک های همه جانبه دولت ، تلاش معلمان و دیگر دست اندرکاران نظام آموزشی و دخیل شدن خانواده دانست و گفت : همین عوامل سبب شده تا در حالی که میانگین رشد سطح پوشش تحصیلی در کشور 19 درصد است ، در مازندران بیش از 40 درصد باشد.
معاون آموزش و پرورش مازندران با ابراز خرسندی از افتخاراتی که آموزش و پرورش این استان در سه سال گذشته به آن دست یافته ، افزود : مازندران، به همت معلمان ابتدایی، رتبه اول پوشش تحصیلی و رتبه اول انسداد مبادی ‌بی‌سوادی در کشور را با توجه به آمار سرشماری سال 95 کسب کرده است.
وی با اشاره به اینکه اقداماتی در درس پژوهی آموزش و پرورش استان انجام شده و معلمان حل مسئله و نوشتن راهکار حل مسئله را تمرین کرده اند ، ادامه داد : خروجی این کارها در اقدام پژوهی بروز می‌یابد و همچون سال‌های گذشته، معلم ابتدایی مازندرانی رتبه اول اقدام پژوهی را در کشور کسب کرده است.
میرشفیعی گفت : امسال در بحث آموزش والدین در تمام پایه‌های ابتدایی، راهکار تدوین شده و به 250 هزار والدینی که امسال کودکانشان به مدرسه ابتدایی می‌روند، تقدیم خواهد شد تا با آنها هم هدف شویم.
در این همایش که بیش از یکهزار تن از معلمان شهرستان آمل حضور داشتند ، از 72 معلم نمونه شهرستانی وسه معلم نمونه استانی به همراه تعدادی از فرهنگیان بازنشسته تجلیل شد.
** افزایش 2 برابری حقوق معلمان در دولت یازدهم
رئیس اداره آموزش وپرورش آمل هم دراین مراسم از بهبود یافتن وضعیت معیشتی و حقوقی معلمان در همه رده ها و افزایش دو برابری در دوره دولت یازدهم ابراز خرسندی کرد و گفت : افزایش حقوقی معلمان که دولت وعده آن را داده بود، در فیش حقوقی ماه جاری فرهنگیان محاسبه خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، عباس مرزبند افزود : در شهرستان آمل بیش از چهار هزار و 700فرهنگی در امر مقدس تعلیم وتربیت بیش از 62 هزار و230 دانش آموز درمقاطع مختلف تحصیلی دراین شهرستان، عاشقانه سرکلاس ها حضور پیدا می کنند واین بزرگترین افتخار یک فرد درجامعه محسوب می شود.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.