به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی، چهارشنبه شب درنخستین سالگرد 'رضا حاجی زاده' از شهدای مدافع حرم شهرستان آمل و گرامی داشت شهدای مدافع حرم خان طومان درمصلای آمل افزود: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی از مدت ها قبل با برنامه ریزی های گسترده در تلاش هستند تا از طریق انتخابات به دنبال ایجاد تفرقه در کشور باشند.
وی اضافه کرد: دشمن با این استراتژی خود و همراهی عده ای مزدور داخلی با دنبال تحقق این هدف شیطانی هستند، اما نباید در این شرایط وحدت مردم مخدوش شود، چرا که همه نامزدها مورد تایید شورای نگهبان هستند واین ما هستیم که باید به دنبال گزینه اصلح باشیم.
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور با تأکید بر اینکه کاندیداها در سخنان خود قدرت نظام، ابهت انقلاب و خون شهدا را در نظر بگیرند، ادامه داد: شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بدانند قرار نیست به هر قیمتی پست ریاست جمهوری را در اختیار بگیرند زیرا قرار ما حفظ عزت، افزایش آبرو و اقتدار نظام است.
حجت الاسلام توسیرکانی با درخواست ازمردم به اینکه فردی را در این دوره از انتخاب، برگزینند تا کشور را در مسیر زمینه‌سازی ظهور یک گام به جلو ارتقا دهد، گفت: انتخابات آینده نباید باعث دودستگی، نفاق، فتنه‌انگیزی و چنددسته‌گی در جامعه باشد و باید مواظب باشیم دشمن می‌خواهد ایران را به سوی دوقطبی و چند قطبی پیش ببرد و دست به فتنه بزند.
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان این که مردم در انتخاب کاندیدای اصلح به سازش ناپذیری با دشمن توجه کنند، گفت: عشق به خدا، روحیه جهادی، پیاده کردن اندیشه های مقام معظم رهبری، تلاش و خستگی ناپذیری از جمله ویژگی هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام تویسرکانی افزود: پیام ما به کاندیدا و مدیران کشوری این است انتخابات را نباید تبدیل به تهدید کنند و این انتخابات فرصتی برای پیشرفت و ایجاد امید در کشورباشد.
وی افزود: ملت ایران اسلامی با همه سرمایه هایش برای حمایت از دین و تحقق آرمان های الهی ایستادگی و مقاومت ارزشمند و گرانقدری دارند و خانواده های شهدا عزیزترین افراد خود را تقدیم کردند تا رضایت خداوند متعال را کسب کنند.
شهرستان حدود 400هزار نفری آمل حدود هزار و44شهید برای پایداری انقلاب اسلامی تقدیم نظام کرده است.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1899ک/7327
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.