محمد شعبانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : اکنون مشارکت مردم آنچنان در قدرتمند کردن یک نظام و کشور تاثیر دارد که هم ردیف با قدرت های نظامی و تسلیحاتی قرار گرفته است .
وی ادامه داد : نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری تاکنون هیچگاه زیر بار هجمه دشمنان و بدخواهان قد خم نکرده است که این ایستادگی را مرهون حمایت و حضور مردم در تمامی عرصه ها بویژه انتخابات داشته است .
این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر 2 رکن اسلامیت و جمهوریت بنا شده است ، گفت : برای تداوم جمهوریت این نظام ، حضور و شرکت گسترده مردم در صحنه های مختلف سیاسی از جمله صحنه انتخابات تاثیر گذار است .
وی افزود : با حضور تک تک افراد یک جامعه ، مسئولان حکومت و نظام قادرند در عرصه های بین المللی با اقتدار و قدرت حضور یابند و زبان گویا برای دستیابی به منافع ملی داشته باشند .
شعبانی با تاکید بر اینکه می بایست نقش و جایگاه تاثیر گذار حضور مردم در انتخابات برای آنها تشریح شود ، ادامه داد : تک تک آرای مردم نماد تایید و باور نظام است که پشتیبان آن به شمار می رود .
وی به تلاش دشمنان برای بی اهمیت نشان دادن حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود : آنان با این کار به دنبال دستیابی به هدف چندین ساله برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند .
این استاد دانشگاه که مردم ایران را مردمی فهیم و آگاه می داند ، ادامه داد : ملت در این وضعیت خاص و حساس با حضور حداکثری خود در انتخابات 29 اردیبهشت امسال ، تمامی نقشه های آنان را نقش بر آب می کنند .
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود و در مازندران نیز مردم برای انتخاب هفت هزار و 735 عضو شورای شهر و روستا دراین روز پای صندوق های اخذ رای می روند.
درمازندران 2میلیون و242 هزار نفر واجد شرایط اخذ رای هستند .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
/1899/2096
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.