به گزارش خبرنگار ایرنا از تعداد 320 مقاله پذیرفته شده در این همایش 180 مقاله به صورت سخنرانی و 140 مقاله به صورت پوستر برای مدت 2 روز در دانشگاه مازندران ارائه می شود.
مدل سازی مالی، اقتصاد ریاضی و نظریه بازی، مکان یابی ، حمل و نقل و لجستیک، بهینه سازی و تصمیم گیری چند معیاره، تصمیم سازی بهینه در سیستم های بانکی، مدیریت تولید و زنجیره تامین، مدیریت و تحلیل ریسک، تصمیم سازی بهینه در صنعت گردشگری، روش های ابتکاری و فرا ابتکاری و غیره از محورهای این همایش است.
دبیر دهمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات در حاشیه مراسم افتتاح این کنفرانس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بابلسر افزود: رویکرد این کنفرانس علمی فراهم کردن بستری برای تعامل جامعه تحقیق در عملیات کشور و ایجاد ارتباط بین شرکت ها، ارگان ها و دستگاه اجرایی، جلب مشارکت تمامی مراکز علمی، تعامل با انجمن های ملی و بین المللی مرتبط و دعوت از صاحبنظران برجسته با هدف تعامل علمی و ایجاد موقعیت برای تبادل نظر و آشنایی علاقمندان این حوزه در عرصه بین المللی است.
دکتر هادی ناصری حضور مهمانان خارجی در این کنفرانس را باعث غنابخشی علمی دانست و گفت: در این کنفرانس بین المللی که در دهه اخیر در نوع خود بی سابقه است، 18 مهمان برجسته علمی از کشورهای آلمان، هند، لهستان، چک، سوئد، استرالیا، اسلواکی، روسیه، ایتالیا، چین و آمریکا حضور دارند.
این کنفرانس با مشارکت دانشگاه هایی همچون دانشگاه صنعتی شریف ، صنعتی امیرکبیر ، تهران ، فردوسی مشهد ، دانشگاه گیلان ، صنعتی شیراز ، دانشگاه کرمانشاه ، دانشگاه تبریز ، دانشگاه سمنان ، دانشگاه مازندران ودانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار خواهد شد.
دهمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق درعملیات از امروز چهارشنبه تا عصر فردا با برگزاری مراسم اختتامیه در دانشگاه مازندران واقع در بابلسر ادامه دارد.
خبرنگار:فریبرز سیفی**انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
/1899/7343
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.