به گزارش خبرنگار ایرنا ، همایش روز ملی شوراها روز سه شنبه با حضور مسئولان و اعضای شوراهای شهر و روستا در سالن غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جویبار برگزار شد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران در این مراسم گفت : چهار مولفه اصلی در انتخابات ؛ امنیت ، قانون مداری ، عدالت و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای است که همه ما به عنوان کارگزاران دولت باید در این راستا گام برداریم .
جعفر قمی اویلی افزد : انتخابات یعنی رای و نظر مردم به صورت آگاهانه و مخفیانه است که همه ما باید بر این امر واقف باشیم که مردم ما مردمی آگاه و هوشیار هستند و بر اساس آگاهی نسبت به نامزدها رای خواهند داد.
وی به تاکید مقام معظم رهبری درخصوص مشارکت حداکثری مردم اشاره کرد و گفت که همه ما هم باید با حاضر شدن در پای صندوق های رای هوشیارانه عمل کنیم ، زیرا ایران اسلامی یک کشور و نظام مستقلی است که با تکیه بر توان داخلی خود را ثابت کرده است و انقلاب ما هم یک انقلاب صلح جو و به دنبال امنیت است.
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران ، افزود : همه ما باید افراد را برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای تشویق کنیم ، زیرا نشاط بهار و یکپارچگی وحدت در این روز یک بار دیگر رقم می خورد.
وی با بیان اینکه در انتخابات گذشته در استان مازندران در سال 92 ؛ شاهد حضور حداکثری 93 درصد از مردم در پای صندوق های رای بودیم ، گفت که این آمار نشان دهنده آن است که مردم آگاهانه در پای صندوق های رای حاضر شدند.
قمی گفت : امیدواریم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا که 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود مشارکت مردم از انتخابات ریاست جمهوری گذشته بیشتر شود که این امر نشان از اقتدار نطام خواهد بود.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران همچنین با تبریک روز شورا ، گفت که با رای مردم ، نامزدهای شورا انتخاب می شوند بنابراین شوراها هم باید در راستای عمران و آبادانی شهر و روستا تلاش کنند.
قمی افزود : هر نامزدی که برای پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا انتخاب می شود باید به درستی در حوزه احتماعی در راستای شهری زیبا تلاش و خدمت کند .
** شوراهای فعلی به رای مردم احترام بگدارند
امام جمعه جویبار هم در این مراسم گفت : اگر از اعضای شوراهای فعلی کسی در پنجمین دوره انتخابات رای نیاورد ، نباید دلخور شود و باید بداند که پست ها و مسئولیت ها یک امانت و تکلیف برای همه مسئولین است.
حجت الاسلام محمد نقی نادعلیزاده افزود : همه باید بدانید که مردم خود آگاهانه تصمیم خواهند گرفت و به شخص اصلح رای در روز انتخابات رای خواهند داد و بنا بر این شوراهای فعلی باید به رای مردم احترام بگذارند.
وی ادامه داد : همچنین در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کسی رای خواهد آورد که صلاح کشور و مملکت را بخواهد و در راستای حل مشکلات افتصادی و برطرف کردن تورم گام موثری بردارد.
** پیشگام بودن شهروندان جویباری در انتخابات گذشته
فرماندار جویبار هم در این مراسم گفت : انتخابات اهمیت ویژه ای دارد ، به طوری که در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شاهد حضور 87.2 دهم درصد از شهروندان جویباری در پای صندوق های رای بودیم .
رجبعلی وهابی افزود : از این تعداد مشارکت ، حدود 68 درصد به حسن روحانی رای داده بودند.
وی ادامه داد : این حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده آن است که شهروندان جویباری در انتخابات پیش گام هستند و امیدواریم در این دوره هم شهروندان جویبار با شور و مشارکت بالاتری در پای صندوق های رای حاضر شوند.
فرماندار جویبار همچنین از شوراها خواستار تشویق مردم برای حضور در پای صندوق های رای شد و گفت که حضور حداکثری مردم باعث خشم و ناامیدی دشمن خواهد شد.
** مهم ترین اقدامات دولت تدبیر و امید برای شهرستان جویبار
وهابی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید در این شهرستان اقدامات خوبی انجام شده است ، افزود : در زمان دولت تدبیر و امید ، بیش از 140 میلیارد تومان برای این شهرستان در راستای طرح های عمرانی تخصیص پیدا کرده است.
وی ادامه داد : همچنین در زمان سفر ریاست جمهوری به استان مازندران بیش از 15 میلیارد و 700 میلیون تومان برای طرح های این شهرستان مصوب و برای مهم ترین طرح این شهرستان که سالن 6 هزار نفری کشتی است ف اعتبار ویژه تخصیص یافته است.
فرماندار جویبار گفت که ایمن سازی جاده هم از دیگر اقدامات در این دولت بوده است که که طی سال گذشته بیش از 10 کیلومتر از راه روستایی آسفالت شد.
وهابی ادامه داد: تکمیل و تجهیز بیمارستان عزیزی ، طرح آب رسانی روستاها و پرداخت 32 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به 40 واحد تولیدی شهرستان جویبار در سال گذشته را از دیگر دستاوردهای دولت تدبیر و امید برشمرد .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.