به گزارش خبرنگار ایرنا ، حق الله کثیری روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان افزود : گزارش های رسیده از سوی مسئولان ذیربط نشان می دهد که عده ای از نامزدهای شورای شهر پا از قانون انتخابات فراتر گذشته و تبلیغات می کنند.
وی اظهار داشت : چنین رفتارهایی به دور از اخلاق و جرم محسوب می شود و برابر قانون با نامزدهای متخلف برخورد خواهد شد .
فرماندار عباس آباد گفت : تاکنون کمیته قضایی ستاد انتخابات نشست هایی متعددی برگزار نموده و درصدد پی گیری تبلیغات سازمان یافته ار سوی عده ای از نامزدهاست .
کثیری با بیان اینکه در حوزه شهری و روستایی شهرستان دستکم 400 نفر نامزد شوراهای اسلامی شده اند ، تاکید کرد که مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی شانی جز خدمت به مردم ندارند و بنابراین نباید از امکانات دولتی در حمایت و یا علیه نامزدها استفاده کنند.
وی افزود : امروز همه باید تلاش کنیم تا با مشارکت حداکثری زمینه را برای امنیت ، سلامت و همراه با آرامش در این شهرستان فراهم کنیم.
بر اساس بند 11 ماده 62 آئین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی ، تبلیغات زودهنگام نامزدها در رسانه ها و فضاهای مجازی ممنوع است .
برابر قانون نامزدها می توانند طبق دستورالعمل ماده 61 و 62 قانون اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی در مدت هفت روز یعنی از 21 تا 28 اردیبهشت ماه تا 24 ساعت قبل از آغاز رای گیری تبلیغ کنند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
شهرستان 50 هزار نفری عباس آباد در غرب استان مازندران قرار دارد.
خبرنگار: مهراب زکی پور کینجی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/7078/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.