به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسلم میرزاپور یکشنبه شب در نشست هم اندیشی فرهنگیان با محوریت ' مطالبات از رئیس جمهوری آینده ' که به دعوت جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی مازندران در محل مسجد محمد رسول الله ساری برگزار شد ، افزود: وظیفه تک تک ما به ویژه فرهنگیان که همیشه از پیشگامان روشنگری جامعه هستند ، حضور هوشمندانه در انتخابات است.
وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی، ملی و هم وظیفه ذاتی است، اظهار داشت: صد البته باید به نیازهای ضروری این قشر فرهیخته بیشتر توجه شود.
او با بیان اینکه رئیس جمهوری باید بدند که اگر می خواهیم تربیت و پیشرفت علم و دانش در تراز نظام اسلامی داشته باشیم باید نگاه ویژه ای به دستگاه تعلیم و تربیت شود، اظهار داشت: نیروی انسانی تمامی دستگاه های کشور توسط این دستگاه تربیت می شود و این دستگاه مادر است.
میرزاپور با تاکید بر این که انتخابات یک بازی نیست ، گفت: برای هر انتخابات در کشور هزینه سنگین مالی و نیروهای اجرایی و امنیتی بر بیت المال کشور تحمیل می شود، پس بدانید که انتخابات در نظام جمهوری اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با بیان اینکه مسئولان اجرایی کشور اسلامی ایران همواره باید پاسخگوی نیازهای مردم باشند، خاطر نشان کرد: ضعف در مدیریت و هر گونه بی توجهی به نیازهای این ملت که همواره پشتیبان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند، در واقع غفلت از آرمان های امام راحل، ارزش های خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.
او با بیان اینکه توجه به معیشت مردم موجب عزت نفس و اقتدار اقتصادی کشور می شود، تصریح کرد: اشرافی گری در نظام اسلامی معنایی ندارد.
به گزارش ایرنا، در این همایش نماینده معلمان و دانش آموزان انتظارات و مطلبات خود را در زمینه افزایش حقوق ، اضافه کاری، حق سنوات و بازنشستگی و جبران کمبودها و امکانات در مدارس فنی و مهندسی را مطرح کردند.
مازندران بیش از 540 هزار دانش آموز و 54هزار فرهنگی دارد.
خبرنگار : سید رضا هاشمی کروئی ** تنطیم کننده : حسن فلاحتی ** انتشار دهنده :
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.