اصغر بسطامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : در هفته پیش رو مردم مازندران شاهد ناپایداری شرایط جوی خواهند بود .
وی افزود : عصر امروز برای آسمان استان افزایش ابر و در ارتفاعات غرب مازندران همراه با رگبار پراکنده پیش بینی می شود .
رئیس گروه پیش بینی هواشناسی مازندران اظهار داشت : براساس نقشه های هواشناسی در اواسط هفته شاهد کاهش ابر هستیم اما کاهش ابر پایدار نخواهد ماند .
بسطامی گفت : دمای هوا در این مدت نوسان نا محسوسی خواهد داشت و تا پایان هفته در مقایسه با دمای امروز ، چهار تا پنج درجه افزایش می یابد .
هم اکنون بخش بلده شهرستان نور با 9 درجه سانتیگراد سردترین و ساری با 18 درجه بالای صفر گرمترین نقطه مازندران است .
وی ادامه داد : اگر چه روزهای آینده روند افزایش تدریجی دما را داریم اما بدلیل عبور متناوب امواج ضعیف در بعضی ساعات شاهد افزایش ابر همراه با رگبارهای پراکنده بویژه در مناطق غربی و ارتفاعات استان خواهیم بود .
رئیس گروه پیش بینی هواشناسی مازندران درباره ی فعالیت کشاورزان استان اظهار داشت : با توجه به مناسب بودن هوا به لحاظ دمایی و عدم بارندگی در غالب ساعات روز ،فعالیت کشاورزی بویژه نشاء برنج طی روزهای آینده بلامانع می باشد .
وی همچنین افزود : با توجه به تغییرات الگوها و نقشه های هواشناسی در فصل بهار ، تغییرات پیش بینی نیز معمولا در این فصل بیشتر بوده و لذا در صورت مشاهده چنین تغییراتی ، سعی می شود پیش بینی جدید تهیه و در دسترس قرار گیرد .
خبرنگار : رضا غلامی ** انتشار دهنده : سید محسن حسن نیا
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.