به گزارش خبرنگار ایرنا ، رصد انتشار و انعکاس مطالب بر روی کانال های تلگرامی مازندران نشان می دهد که گردانندگان این فضاها به لحظه و آنلاین انتشار مطالب ، تصاویر و فیلم های مناظرات تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را برعهده داشتند و پابه پای رسانه ملی در این زمینه فعالیت کردند .
رشد کانال های تلگرامی در ماههای اخیر اکنون در بحبوبه زمان انتخابات این فضا را برای ایجاد فرصت تبادل افکار و مسائل آحاد جامعه مبدل کرده است به طوریکه انتشار مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات باعث شد تا فضا برای بیان حرف ها ایجاد شود .
با توجه به فضای باز و بدون محدودیت شبکه های اجتماعی برای اظهار نظر و بیان مسائل به همراه انتشار سخنان هر یک از نامزدهای انتخاباتی فرصتی برای اظهار نظر و پاسخگویی افراد حاضر در این محیط فراهم شد تا بتوانند در خصوص سخنان هر یک از 6 نامزد اظهار نظر بکنند .
به طوریکه پس از انتشار مطالب نامزدهای انتخابات ، افراد آنلاین در این فضای مجازی در خصوص مسائل مطرح شده اظهار نظرهای خود را ارائه می کردند .
ترسیم فضای مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به زبان تصویر و عکس را می توان از دیگر ویژگی های فعالیت کانال های تلگرامی مازندران در اولین مناظره تلویزیونی نام برد .
نگاه تیزبین گردانندگان این فضاهای مجازی با رصد هر نوع حرکت و رفتار نامزدهای انتخاباتی آن را به صورت نوشتاری و حتی تصویری به خواننده القا می کردند .
مازندران 10 روزنامه محلی، 44 هفته نامه و 90 پایگاه خبری دارد .
طبق آمار مازندران با ضریب نفوذ 93 درصدی ، رتبه دوم کاربری تلفن همراه را در کشور پس از استان تهران دارد .
همچنین این استان طبق اعلام وزارت ارتباطات و فناوری از لحاظ آمار جمعیتی رتبه اول را در تعداد کاربران اینترنت دارد به طوری که از جمعیت حدود سه میلیون و 300 هزار نفری مازندران 73 درصد کاربر اینترنت هستند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود و در مازندران نیز مردم برای انتخاب هفت هزار و 735 عضو شورای شهر و روستا دراین روز پای صندوق های اخذ رای می روند.
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.