مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از رشد 71/22 درصدی پست های توزیع در دولت یازدهم در مازندران خبر داد .

به گزارش ایلنا از ساری ،قاسم شهابی گفت : طی چهارسال گذشته پنج هزار و 403 دستگاه پست توزیع با ظرفیت 462 مگاولت آمپر در حوزه توزیع برق مازندران نصب شده است .

وی همچنین از احداث 766 کیلومتر شبکه فشار متوسط و 1630 کیلومتر شبکه فشار ضعیف در این مدت خبر داد و افزود : طی چهار سال اخیر ، درصد احداث شبکه های فشار متوسط 64/7 و درصد احداث شبکه های فشار ضعیف 85/11 درصد افزایش داشته است .

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خاطرنشان کرد : طی چهارسال گذشته 192 هزار و 476 مشترک  به تعداد  مشترکان این شرکت افزوده که نسبت به مدت مشابه سنوات گذشته ، رشد 61/17 درصدی را شاهد بودیم .

شهابی اظهار داشت : همچنین در این مدت 23 روستای زیر 20 خانوار فاقد برق از نعمت برق برخوردار شده اند و تعداد روستاهای برقدار در پایان اسفندماه 95 به 2069 روستا رسیده است .

وی کاهش تلفات را یکی از شاخص های اقتصادمقاومتی در مجموعه وزارت نیرو دانست و یادآور شد : با تلاش شبانه روزی و جهادگونه و اقدامات در خور تحسین کارکنان عزیز و زحمتکش میزان تلفات این شرکت از 2/18 درصد در سال 92 در پایان سال 95 به 8/13  درصد کاهش یافته که یکی از شاخص های مهم عملکردی محسوب می گردد .

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران بر نقش ارزنده مدیریت مصرف در گذر از پیک تابستان تاکید کرد و از مجریان پروژه های کاهش پیک و مدیریت مصرف خواست تا با فعالیت های مضاعف و چشمگیر ، تمام سعی و تلاش خود را برای عبور از پیک تابستان بکار گیرند تا همچون گذشته کارنامه درخشانی از شرکت به یادگار گذاشته شود .

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.