این طرح ها شامل مراکز خدمات جامع سلامت کوشکسرا، موسی آباد، کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان شهید بهشتی و پایگاه اورژانس 115 شهری در شهرستان نوشهر و مراکز خدمات جامع سلامت واحد کلاردشت و سرد آبرود چالوس است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر در حاشیه افتتاح چهار پروژه بهداشتی و درمانی به ایرنا گفت : کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان شهید بهشتی نوشهر با زیربنای 750 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان، طرح سلامت آماده بهره برداری شد.
سید رحیم سیدپور ادامه داد: این کلینیک دارای 20 پزشک متخصص در 2 نوبت صبح و عصر در تخصص های داخلی، اطفال، زنان و زایمان، جراحی عمومی، ارتوپدی، قلب و عروق، روانپزشکی، چشم و گوش و حلق و بینی، عفونی و دندانپزشکی خدمات درمانی به مردم خدمات ارائه می کند.
وی تصریح کرد: مرکز خدمات جامع سلامت روستای کوشکسرا نیز با زیربنای 250 متر مربع و با اعتبار چهار میلیون ریال و مرکز خدمات جامع سلامت روستای موسی آباد نیز با زیربنای 350 متر مربع با اعتبار پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات معاونت بهداشتی ودانشگاه علوم پزشکی مازندران آماده بهره برداری شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر افزود: پایگاه اورژانس 115 شهری نوشهر نیز با زیربنای 250 مترمربع و با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی به بهر برداری رسید.
وی خاطرنشان کرد: زمین های مراکز خدمات جامع سلامت روستاهای کوشکسرا و موسی آباد و اورژانس 115 شهری نوشهر به وسعت حدود سه هزار متر مربع اهدایی خیرین شهرستان است.
او با اشاره به گردشگر پذیر بودن شهرستان نوشهر و جوابگو نبودن پایگاههای اورژانس 115 خواستار افزایش اورژانس شهرستان به چهار پایگاه شبانه روزی و تامین نیروی انسانی متخصص آن شد.
سید پور گفت : در حال حاضر شهرستان نوشهر دارای 2 پایگاه اورژانس 115 شهری نوشهر و صلاح الدین کلا به صورت 24 ساعته و به دلیل کمبود نیرو متخصص پایگاه ملکار به صورت پاره وقت فعال است .
مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس و کلاردشت نیز در حاشیه افتتاح پروژه ها به ایرنا اظهار داشت: مرکز خدمات جامع سلامت روستای سرد آبرود چالوس در زمینی به مساحت 600 متر مربع و زیربنای 400 متر مربع و با اعتبار چهار میلیارد و600 میلیون ریال به 12 روستا خدمات درمانی و بهداشتی ارائه می دهد.
حدیث کردگلی افزود : مرکز خدمات جامع سلامت روستای واحه کلاردشت نیز در زمینی به مساحت یک هزار و 500 متر مربع و زیربنای 350 متر مربع در 2 طبقه به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: این مرکز با اعتبار چهار میلیارد و 900 میلیون ریال ساخته شد و به بیش از 10 روستای شهرستان کلاردشت خدمات بهداشتی و درمانی عرضه می کند.
خبرنگار : سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1654/1295/ 1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.