به گزارش ایرنا ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت :‌ حدود 80 درصد از این میزان اعتبار از محل مشارکت های مردمی این منطقه تامین شده است.
دکترقاسم جان بابایی افزود : این میزان اعتبار برای ساخت و تجهیز کلینیک ویژه و طبقه دوم اورژانس بیمارستان امام سجاد (ع ) شهرستان رامسر هزینه شده است.
وی گفت : حدود 22 میلیارد ریال از این اعتبار صرف ساخت کلینیک و بقیه نیز برای تجهیز طبقه دوم اورژانس بیمارستان امام سجاد (ع ) در این شهرستان هزینه شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان آنکه غرب مازندران از موقعیت های ممتاز گردشگری برخوردار است، تاکید کرد که باید برای افزایش سطح خدمات کیفی و کمی حوزه درمانی و بهداشتی در این منطقه پی گیری های بیشتری از سوی مسئولان ذیربط انجام گیرد.
وی در خصوص پی گیری ساخت واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران واقع در جوار بیمارستان امام سجاد (ع ) رامسر نیز گفت :‌ عملیات اجرایی این طرح در مرحله دیواره چینی قرار دارد و تلاش می شود این طرح تا پایان سال جاری به طور کامل اجرا و مورد بهره برداری قرارگیرد.
شهرستان گردشگرپذیر رامسر دارای یک بیمارستان دولتی با قدمتی بیش از 50 سال ، 26 باب خانه بهداشتی ، هشت مرکز بهداشتی، 2باب پایگاه اورژانس ، 9 داروخانه خصوصی و یک داروخانه شبانه روزی است.
خبرنگار:‌عباس احمدی ماچیانی **انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/7078/1899/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.