زهرا میربابایی سه شنبه شب در حاشیه بازدید از امکانات ورزشی محل برگزاری این مسابقات در بابلسر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در این مسابقات که جنبه انتخابی تیم ملی را دارد ، پینگ پنگ بازان 9 استان روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت در چهار بخش لیگ برتر و دسته یک ایستاده و لیگ برتر و دسته یک نشسته در سالن ورزشی اردوگاه شهید عظیمی بابلسر باهم رقابت می کنند.
وی ادامه داد : در رقابت های تنیس روی میز لیگ برتر ایستاده، تیم های انجمن معلولان پارس تهران، هیات خراسان رضوی، هیات مرکزی و هیات آذربایجان شرقی حضور دارند و تیم های شرکت 115 کرمان، مرکز آرمان شایان تهران، هیات خراسان رضوی و ملی حفاری ایران خوزستان در لیگ برتر بخش نشسته به دیدار هم می روند.
نایب رییس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولان کشور گفت : در رقابت های لیگ دسته یک تنیس روی میز ایستاده زنان هم چهار تیم بهزیستی خراسان رضوی ، هیات البرز و شهید ایمانی خراسان شمالی حضور دارند.
به گفته میربابایی، تیم بهزیستی مازندران میزبان رقابت های لیگ دسته اول مسابقات تنیس روی میز نشسته بانوان کشور هم به مصاف تیم های آذربایجان شرقی و هیات البرز می رود.
وی یادآورشد : مرحله رفت این مسابقات مهر ماه سال گذشته به میزبانی هیات جانبازان و معلولان تبریز برگزار شد و پس از آن تیم های شرکت کننده بر اساس عملکردشان به دو دسته برتر و دسته یک تقسیم بندی شدند.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.