مهدی احمدی فولادی اظهار کرد: دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه ساعت 18 ستاد اصلاح طلبان دکتر روحانی در مازندران و شهرستان ساری افتتاح می شود.

به گزارش ایلنا ،وی با بیان اینکه در  افتتاحیه ستاد استانی و شهرستانی اصلاح طلبان مازندران شخصیت های تراز اول و موثر اصلاح طلب حضور دارند، افزود: اصلاح طلبان یک بار دیگر با پیوستگی و انسجام در کنار روحانی قرار دارند.

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران با اشاره به حضور رئیس ستاد روحانی در مازندران در این مراسم، گفت: مهندس نریمان مهمان ویژه این مراسم است.

وی با بیان اینکه کشور نیازمند حضور مجدد روحانی در مسند ریاست جمهوری است، تصریح کرد: دولت روحانی، ویرانه ای را تحویل گرفت و در مدت چهار سال اخیر مشغول بازسازی بود.

احمدی فولادی با اشاره به اینکه برای ادامه تدبیر و امید، نیازمند انتخاب مجدد روحانی هستیم، یادآور شد: دولت یازدهم با تدبیر، سایه جنگ را کشور دور کرد و تعاملات بین المللی را گسترش داد.

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران با بیان اینکه دور دوم ریاست جمهوری روحانی زمان به ثمر نشستن فعالیت های دولت یازدهم است، خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، ادامه روند تدبیر و امید را رقم می زند.

احمدی فولادی با اشاره به اینکه نگاه ها در جامعه جهانی به انتخابات ایران است، گفت: برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ادامه خدمات دولت یازدهم در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کنیم و به مرد تدبیر رای می دهیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.