به گزارش خبرنگار ایرنا ، این نامزد ریاست جمهوری عصر روز یکشنبه در نخستین سفرتبلیغاتی خود در دیدار با خانواده شهید محمد بلباسی شهید مدافع حرم در قائمشهر استان مازندران افزود: با وجود اینکه ایران در حوزه ثبات و امنیت جایگاه مطلوبی در منطقه دارد، اما در حوزه اقتصادی نتوانسته به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.
وی در منزل این شهید با بیان اینکه شهدای مدافع حرم بسیار مظلوم هستند و برای بازگشایی حلب با شهدای خان طومان جان خود را از دست دادند افزود: با همت مدافعان حرم تروریست ها از سوریه بیرون رانده شده اند.
قالیباف ادامه داد: همه ملت ایران قدرشناس مظلومیت شهدای مدافع حرم هستند و باید راه آنها را ادامه دهیم تا یاد و خاطره شهدای مدافع حرم همانند شهدای دفاع مقدس زنده نگه داشته باشد.
نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بیان کرد: تاکنون نتوانستم در صحنه دفاع از حریم اهل بیت درسوریه حضور داشته باشم، اما به واسطه ارتباط نزدیک با رزمندگان مدافع حرم و شهدای خان طومان باید بگویم حماسه رزمندگان مازندرانی در خان طومان خاص بوده است.
وی گفت: امروزه شهدای مدافع حرم خون جدیدی در جامعه تزریق کرده اند و نسل امروز مانند دهه 60 در عرصه دفاع افتخارافرین شدند و امیدواریم ما هم بتوانیم راه آنها را ادامه دهیم.
در این مراسم قالیباف لوح سپاسی به خانواده شهید محمد بلباسی تقدیم کرد و همچنین اسباب بازی هایی را برای فرزندان بلباسی آورد و به آنها هدیه داد.
در ابتدای این مراسم بلندگوهای بزرگی برای پوشش مراسم قالیباف ترتیب دادند اما خانواده شهید بلباسی درخواست کردند برای آنکه آزار و اذیتی صورت نگیرد تعداد باندهای صدا(بلندگوها) کم شود ، اما قالیباف از سخنرانی در پشت تریبون اجتناب کرد.
مسئولان ستاد انتخاباتی قالیباف سعی داشتند در جنب منزل مرحوم بلباسی بنرهای تبلیغاتی قالیباف را نصب کنند اما برادر شهید بلباسی اجازه نداد و گفت: اینجا ستاد تبلیغاتی نیست.
دیگر برنامه محمد باقر قالیباف در مازندران حضور در مراز شهدا در سورک است و در مراسم نخستین شهدای خان طومان در ساری به سخنرانی خواهد پرداخت.
شهید محمد بلباسی نخستین شهید مدافع حرم قائمشهر است که به همراه 12 همرزم دیگرش اواسط اردیبهشت ماه سال گذشته در منطقه خان طومان سوریه به شهادت رسیده است.
سردار شهید محمد بلباسی از نیروهای پاک و متدین پاسدار بود که از ایشان چهار فرزند به یادگار مانده است.
محمد باقر قالیباف یکی از 6 نامزد تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری است و امروز در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم در ساری حاضر می شود.
تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از یکم اردیبهشت ماه جاری آغاز و تا ساعت 8 روز 28 این ماه ادامه دارد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه جاری به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی** انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.