به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح جلودار در نشست ستاد فرماندهی اقتصا مقاومتی مازندران اظهار داشت: اهتمام مجدانه در راستای تداوم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تحقق عملی منویات و فرامین مقام معظم رهبری در راستای شکوفایی اقتصادی و رفع مشکلات تولید و اشتغال باید دغدغه همه مدیران باشد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، تنها قوه مجریه مسئول اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیست و همه ارکان نظام باید در تحقق منویات معظم له اهتمام کنند، افزود: همه نهادها باید برنامه‌های خود را در این راستا در سال جدید ارائه دهند.

تقویت حضور سرمایه‌گذاران در بابلسر

حجت الاسلام محمداسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر گفت: حضور سرمایه‌گذار در شهرستان بابلسر کلید رفع مشکلات اشتغال است.

وی افزود: با حمایت سرمایه‌گذاران و با پشتیبانی که در این حوزه صورت می‌گیرد تولید و اشتغال شهرستان رونق می‌گیرد.

امام جمعه بابلسر با تاکید بر تحقق شعارسال با استفاده از ظرفیت‌های شهرستان، تصریح کرد: باید این افراد را در بخش‌های گوناگون شناسایی و در راستای رفع مشکلات آنان گام برداشته شود.

کودک 6 ساله آملی در کام رودخانه خروشان

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل از سقوط و جان باختن کودک 6 ساله در رودخانه روستای بازیارکلا بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

حسین نذیری با بیان اینکه به دنبال سقوط کودک شش ساله در بلوار بسیج – لاله 2 نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند، اظهار داشت: در پی گزارش مردمی مبنی بر سقوط یک کودک به رودخانه ، 20 مامور آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان از محل حادثه در مسیر جریان رودخانه اقدام به جستجو و تمامی انشعابات رودخانه را دنبال کردند.در نهایت شب گذشته در پشت بازار روز امام رضا (ع) کودک را پیدا کرده و به بیمارستان منتقل کردند.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623869
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.