به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی نجفی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بابل افزود : با توجه به تمدید تعلیق تحریم های هسته ای از سوی رئیس جمهوری آمریکا به مدت 90 روز دیگر ، این کشور تلاش می کند که در جامعه جهانی خود را برهم زننده توافق برجام معرفی نکند.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : برجام یک سند بین المللی چند جانبه است که یکی از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید محسوب می شود و به بیان جامعه جهانی ، ایران تاکنون پایبند به این توافق بوده است.
وی افزود : ایران به توافقی که انجام داده است پایبند خواهد بود و به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد که نقض برجام به نام ایران تمام شود.
نجفی گفت : آن چیزی که در روابط بین الملل مهم است ، منافع ملی است و ایران در روابط با کشورهای دیگر به خصوص کشورهای همسایه به طور قطع منافع ملی را مد نظر قرار خواهد داد.
** چشم کشورها به انتخابات 29 اردیبهشت
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین گفت : 29 اردیبهشت یک انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز رقم خواهد خورد و برخی از کشورهای جهان نیز موضع گیری خود را در خصوص ایران به بعد از انتخابات موکول کرده اند.
وی افزود : این کشورها ابتدا میزان مشارکت مردمی را برای موضع گیری خود لحاظ می کنند و پس از آن هم نگاه می کنند که چه شخصی به عنوان رئیس جمهوری انتخاب شده است .
نجفی گفت : عملکرد دولت تدبیر و امید ارزشمند و قابل دفاع است و این دولت توانست در حوزه های مختلف اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام دهد و کشور را از یک ثبات برخوردار کند و ریل پیشرفت و توسعه در این کشور فراهم شده است.
** افتتاح کمربندی بابل تا چند روز دیگر
نماینده مردم بابل همچنین از مراحل پایانی تکمیل کمربندی جنوبی شهر بابل خبر داد و گفت : با توجه به اینکه روزهای پایانی تکمیل طرح کمربندی جنوبی بابل را شاهد هستیم ، اعتبارات قابل توجهی در این دولت به این طرح اختصاص یافت که توانست این طرح را به مرحله افتتاح برساند.
کمربندی جنوبی بابل که بیشتر از 10 سال پیش آغاز شده بود با وجود اهمیت و ضرورت سال های نیمه تمام رها شده بود.
دولت یازدهم با تخصیص چند مرحله اعتبار این طرح را از بن بست خارج کرد .
خبرنگار : فریبرز سیفی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7343/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.