به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری،ربیع فلاح جلودار صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح مازندران به مناسبت روز ارتش در میدان اصناف ساری اظهار داشت: نیروهای مختلف زمینی، هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آبهای آزاد، بین‌المللی و مرزهای کشور به درستی و با اقتدار در حال انجام ماموریت‌ها هستند.

وی افزود: امروز حفظ نظام و مقابله با تهدیدات همواره با درایت هوشمندانه فرمانده کل قوا و اطاعت نیروهای مسلح از فرمان ایشان، وجود دارد.

فلاح از ارتش به عنوان غیرت، فداکاری و شجاعت نام برد و افزود: اتحاد راسخ نیروهای مسلح در اطاعت از مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا در کنار تجهیزات و اداوات پیشرفته نظامی، امنیت و اقتدار امروز ایران را دوچندان کرده است.

استاندار مازندران بیان کرد: نیروهای مسلح اعم از نیروی انتظامی، سپاه و بسیج و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در استان مازندران همکاری و انسجام خوبی دارند.

وی گفت: امروز ارتش نیز در حوادث طبیعی و غیرمترقبه استان همکاری و مشارکت مطلوبی دارد.

امنیت مثال زدنی ایران در منطقه

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر نیز در این مراسم با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ضامن صلح و آرامش هستند گفت: ایجاد صلح و آرامش با گسترش نیروی انسانی و تجهیزات و اداوات نظامی ضرورت هر کشور است.

امیر دریادار دوم عرشه خرداد حکیمی خاطرنشان کرد: با درایت و تدبیر فرمانده کل قوا امروز در کنار آموزش‌های مورد نیاز نیروهای مسلح، ساخت اداوات و تجهیزات نظامی بومی نیز گسترش قابل توجهی کرده است.

وی امنیت پایدار امروز ایران اسلامی را نشانه درایت مقام معظم رهبری و اقتدار نیروهای مسلح دانست و گفت: امروز امنیت و آرامش ایران قابل قیاس با امنیت دیگر کشورهای منطقه نیست.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621344
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.