به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر قاسم جان بابایی روز یکشنبه در حاشیه بازید از بیمارستانهای آمل به خبرنگار ایرنا افزود: ساخت اورژانس در سه بیمارستان قدیمی ودولتی شهرستان آمل شامل امام رضا(ع) ، 17 شهریور وامام علی(ع) که از وضعیت مناسبی هم برخوردار نبودند، آغاز شده ومراحل پایانی ساخت وتجهیز آنها اکنون درحال انجام است.
وی ادامه داد: ساختمان اورژانس بیمارستان امام علی(ع) اکنون به پایان رسیده وتجهیزات درمانی آن درحال انجام است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه روند ساخت اورژانس جدید بیمارستان 17شهریور در چهارطبقه نیز به خوبی درحال اجرا است، اضافه کرد: این مرکز نیز تا سه ماه آینده به همراه تجهیز کامل آن انجام وبهره برداری خواهد شد.
دکتر جان بابایی افزود: ساختمان بیمارستان امام رضا(ع) نیز با همکاری نیکوکار آملی ودانشگاه علوم پزشکی مازندران درحال ساخت است و تلاش براین هست که سه اورژانس جدید بیمارستانهای آمل حداقل تا هفته دولت امسال در شهریورماه افتتاح شود.
وی با بیان اینکه کمبود فضای اورژانس وضریب بالا اشتغال تخت ها دربخشی از بیمارستانهای دولتی همواره باعث نارضایتی وگلایه شهروندان بوده است، ابرازامیدواری کرد، با تکمیل وبهره برداری از این سه مرکز مهم، بخش زیادی از مشکلات به حق شهروندان آملی وبیماران ارجاعی از شهرهای مرکزی مازندران برطرف وفضای مناسب واستاندارد درمانی نیز به این شهرستان اضافه شود.
** کمبود پزشکان متخصص اطفال در آمل برطرف خواهد شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با پذیرش کمبود پزشکان متخصص وفوق تخصص کودکان در بیمارستانهای شهرستان آمل گفت: کمبود پزشک متخصص وفوق تخصص اطفال را قبول دارم وبه دنبال تامین نیروهای اعزامی از تهران وانتقال آنها به شهرستان آمل هستیم.
دکترجان بابایی افزود که نیروهای مازاد پزشکان متخصص وفوق تخصصی از تهران منتقل وسهیمه آنها به استانها اعلام می شود وبرهمین اساس، دانشگاه علوم پزشکی نیاز خود را نسبت به این پزشکان برای بیمارستانهای استان ازجمله آمل اعلام کرده و امیدواریم که هرچه سریعتر این مهم اجرایی شود.
شهرستان بیش از 400هزار نفری آمل دارای چهاربیمارستان دولتی است که به علت نزدیکی با بسیاری از شهرهای مرکزی وغرب استان، ضریب اشغال تخت های درمانی دراین شهرستان بیش 80 تا 90 درصد در روز است.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
ک/7327/1899/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.