به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسن خیریانپور روز شنبه در همایش توسعه منطقه ای مازندران با رویکرد اقتصاد مقاومتی در نور افزود : استان مازندران به دلیل دارا بودن ظرفیت های منحصر بفرد قابلیت و کارکرد فرا استانی دارد و برای رسیدن به این مهم باید همه همکاری کنند.
وی داشتن سه فرودگاه و سه بندر و جذابیت بالفعل و بالقوه و نیروی انسانی توانمند را از ظرفیت های بالای این استان نام برد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران خاطر نشان کرد : برای تحقق شعار امسال با برنامه ریزی مناسب می توان از همه این ظرفیت های بالقوه و بالفعل استان برای توسعه و پیشرفت استفاده کرد.
وی با اشاره به دریافت تسهیلات سال گذشته یک هزار و 93 واحد صنعتی استان از دولت تدبیر وامید گفت : امسال نیز براساس برنامه ریزی صورت گرفته علاوه بر بخش های تولیدی صنعتی و کشاورزی ، بخش اشتغال بویژه در روستاها حمایت می شوند.
خیریانپور همچنین بر ضرورت توانمندی سازی نیروی انسانی تاکید کرد و گفت : با فراهم کردن بسترهای لازم آموزش و فعال کردن شرکت های دانش بنیان و بخش خصوصی می توان در جهت توانمند سازی نیروی انسانی گام برداشت.
همایش یک روزه توسعه منطقه ای مازندران با رویکرد اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولان کشوری ، استانی و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نور در حال برگزاری است.
پیش از برگزاری این همایش نشست های تخصصی طی 2 روز گذشته با حضور رئیس و اعضای کمیسیون مجلس شورای اسلامی مسئولان استان مازندران در مجتمع رفاهی و تفریحی شرکت نفت در محمودآباد برگزار شده بود.
شهرستان نور با یکصد هزار نفر جمعیت در غرب استان مازندران قرار دارد.
خبرنگار : سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/1295/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.