به گزارش خبرنگار ایرنا، در دیدار نهایی این مسابقات که عصر جمعه در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار شد، تیم شهرداری ورامین با نتیجه 4 بر یک تیم شهدای مدافع حرم ساری میزبان مسابقات را شکست داد و از عنوان قهرمانی دوره گذشته خود در این رقابتها دفاع کرد.
این دیدار را تیم شهدای مدافع حرم ساری در وزن _54 کیلوگرم توسط ' مهدی محمدی' با نتیجه 13 بر 9حریف خود 'ابوالفضل قشقایی' را شکست داد و گام نخست را محکم برداشت.
در دیدار دوم این دو تیم در وزن -63کیلوگرم'آرین محمدی' از تیم شهرداری ورامین با نتیجه دور از انتظار 19بر 2 'امیرضا خلیلی' از تیم ساری راشکست داد تا دو تیم تساوی شوند.
تیم شهرداری ورامین در وزن -72کیلوگرم توسط' مهدی جلالی' برابر ' احسان امینی' از شهدای مدافع حرم به برتری 18بر11دست یافت تا تیمش در مجموع 2بریک پیشی گیرد.
در دیدار حساس و تعیین کننده وزن-82کیلوگرم'علیرضا درویش وند' از تیم شهرداری ورامین در جدالی نزدیک 5بر 2 ' عرفان علیزاده' از تیم شهدای مدافع حرم را شکست دهد تا قهرمانی تیمش را در دوره هفتم قطعی کند.
در وزن+82 کیلوگرم در حالی ' حسین قربانزاده' از تیم شهرداری ورامین و ' محمد خاکساری' از تیم شهدای مدافعان حرم ساری به روی شیاپ چانگ رفتند که به علت مصدومیت بازیکن تیم ساری، داور مسابقه هوگوپوش ورامینی را برنده اعلام کرد تا فینال تیم ایرانی را شهرداری ورامین برنده شود.
این مسابقات در پنج وزن 54-، 63-، 72-، 82- و 82+ در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری در حال برگزاری است.
درهفتمین دوره مسابقات تکواندوی جام باشگاههای آسیا ، هشت تیم شامل عراق (2 تیم )، عمان، پاکستان و افغانستان به همراه تیم‌های شهرداری ورامین ، مقاومت و شهدای مدافع حرم ساری ، حضور دارند.
در ششمین دوره این مسابقات تیم شهرداری ورامین با کسب 5 مدال طلا، 3 نقره و 50 امتیاز قهرمان شده بود و تیم قزاقستان و تیم النصر امارات هم به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کرده بودند.
همچنین بعد از پایان مسابقات تکواندو جام باشگاههای آسیا ، بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر در بخش مردان و هفتمین دوره این مسابقات در بخش زنان از 27 فروردین ماه به مدت 2 روز در سالن سید رسول حسینی شهر ساری برگزار می‌شود.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشاردهنده : مهدی ابراهیم پور
/7327/ 1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.