به گزارش خبرنگار ایرنا، ربیع فلاح جلودار شب گذشته در نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با مدیران و فعالان اقتصادی مازندران مهمترین چالش فعلی در این استان را بیکاری فارغ التحصیلان اعلام کرد و افزود : در دولت تدبیر و امید برای ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان بیکار به خصوص رشته الکترونیک و ای تی با 18 شرکت با سرمایه گذاری 40 هزار میلیارد ریال در مازندران قرارداد منعقد شده است.
وی ایجاد اشتغال از طریق ای تی را یکی از مهمترین راهکار برای اشتغال فارغ التحصیلان بیکار اعلام کرده است.
* پرداخت تسهیلات رونق تولید به بیش از یک هزار واحد صنعتی
استاندار مازندران گفت که در قالب تسهیلات رونق تولید و بسته حمایتی دولت از واحدهای صنعتی و کشاورزی در این استان یک هزار و 93 واحد صنعتی و کشاورزی تسهیلات دریافت کردند.
وی اضافه کرد : مازندران با پرداخت بیش از 4 هزار میلیارد ریال تسهیلات بسته حمایتی به صنعتگران رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.
ربیع فلاح مهمترین راهکار برای توسعه استان را وحدت و انسجام داخلی، توجه به روستاها به عنوان محور توسعه و نداشتن نگاه سیاسی و جناحی به امر مدیریت اعلام کرد.
اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عصر روز گذشته به منظور بررسی وضعیت اقتصادی و مشکلات توسعه ای این خطه شمال کشور به مازندران سفر کردند.
نشست با فعالان و مدیران اقتصادی و برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی و بازدید از طرح ها و واحدهای تولیدی و اقتصادی مازندران از مهمترین برنامه سفر 2 روزه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی است.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : مهدی ابراهیم پور
/6982/ 1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.