علیرضا یونسی روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : 222 نفر از این افراد داوطلب عضویت در شورای شهر و بقیه از حوزه های روستائی بودند .
وی گفت که با وجود انصراف بیش از 10 درصد از داوطلبان نامزدی عضویت در شورای اسلامی شهرهای مازندران ، هم اکنون یکهزار و 999 نفر دیگر باقی مانده اند تا پس از مشخص شدن صلاحیت ها و آغاز تبلیغات انتخاباتی ، برای کسب 311 کرسی شوراهای شهری با هم رقابت کنند.
با وجود انصراف ها ، همچنان به طور میانگین برای هر صندلی شورای اسلامی شهر در مازندران بیشتر از 6نفر داوطلب نامزدی وجود دارد .
انتخابات شوراهای اسلامی در 58 شهر مازندران برگزار می شود که چهار شهر دارای 9 کرسی ، پنج شهر 7 کرسی و 42 شهر دیگر نیز دارای 5 عضو اصلی هستند.
* انصراف 176 داوطلب روستایی
معاون استاندار مازندران تعداد انصرافی ها از عضویت شوراهای اسلامی در روستاها را 176 نفر اعلام کرد و گفت که در حال حاضر 16 هزار و 934 نفر داوطلب برای کرسی شوراهای اسلامی مناطق روستایی حضور دارند.
یونسی افزود : پرونده شوراهای اسلامی شهر و روستا در هیات های اجرایی تا پایان وقت امروز 23 فروردین ماه بسته و به هیات نظارت که منتخبان مجلس شورای اسلامی هستند، ارسال می شود.
انتخابات شوراهای اسلامی در 2 هزار و 679 روستای مازندران برگزار می شود و افزون بر هفت هزار و 300نفر عضو شوراهای اسلامی روستایی هستند.
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات رئیس جمهوری 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.