به گزارش ایرنا، همزمان با سفر امروز سه شنبه رئیس جمهوری به مازندران طرح های گاز رسانی به ارزش 501 میلیارد ریال در استان مازندران به بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
در این سفر با حضور مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران ، مردم 18 روستای منطقه لفور شهرستان سوادکوه از نعمت گاز برخوردار شده و یک جایگاه سی ان جی در شهر رینه آمل نیز به بهره برداری رسید.
همچنین عملیات اجرایی 185 طرح گاز رسانی به 366روستای مناطق کوهستانی استان مازندران آغازشد.
سعید مومنی روز سه شنبه درآئین گاز رسانی به 18 روستای بخش لفور شهرستان سواد کوه در روستای شالقد افزود: در حال حاضر علاوه بر اینکه 99درصد مردم شهرهای مازندران از گاز طبیعی برخوردارند، ،گاز رسانی به یکهزارو 880 روستای این استان نیز انجام شده است.
مومنی با بیان اینکه به برکت سفر رئیس جمهوری عملیات گاز رسانی به 366روستا در قالب 185طرح از امروز آغاز شده است، اظهار داشت: با تخصیص 390میلیارد ریال اعتبار تا پایان امسال روستاهای کوهستانی هزار جریب نکا و بهشهر ، چهار دانگه و 2 دانگه ساری ، 2 هزارو 3 هزار تنکابن و منطقه شیخ موسی بابل از نعمت گاز بهره مند می شوند.
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران عملکرد دولت یازدهم در حوزه گازرسانی به روستاها را بی نظیر خواند و خاطر نشان کرد: از آغاز به کار دولت تدبیر و امید تاکنون حدود 9 هزار روستا گاز دار شدند.
طبق آمار 99 درصد از شهرها و حدود 90 درصد از روستاهای استان مازندران گاز دارند و تا پایان سال 97 طبق برنامه مصوب سفر رئیس جمهوری به این استان تمام روستاهای بالای 20 خانوار مازندران که 650 روستا برآورد شده است از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
استان مازندران 22 شهرستان ، سه هزار روستا و حدود سه میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد.
همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان مازندران 43 طرح عمرانی، زیربنایی، کشاورزی، آموزشی، بهداشت و درمان، صنعتی و معدنی و ورزشی با اعتباری حدود 33 هزار میلیارد ریال در استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن شروع می شود.
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1899/6990
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.