به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، احمد آفرین محمدزاده  اظهار داشت: از آنجا که حفظ و نگهداری از راه‌های موجود یکی از وظایف ذاتی و اصلی این اداره کل بوده، اقدام به اجرای طرح ضربتی "راهداری محوری" با بسیج  امکانات و نیروهای راهدار خود کردیم.

وی تصریح کرد: طرح مذکور به صورت تیمی در اکیپ‌های مجهز و کارآمد در محورهای اصلی استان در دو باند رفت و برگشت به عملیات جاری راهداری می‌پردازند.

تشکیل ستاد اوقات فراغت در مساجد مازندران

ستاد هماهنگی و نظارت برکانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران هر ساله در آستانه فرارسیدن ایام فراغت تابستان، با تشکیل ستاد اوقات فراغت در قالب طرح آسمانی‌ها برای تعطیلات و فراغت از تحصیل دانش آموزان و دانشجویان برنامه‌ریزی می‌کند.

محمد فوقی، مسئول ستاد هماهنگی و نظارت برکانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران در نشست اعضای ستاداوقات  فراغت کانون‌های مساجد استان گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری در ساماندهی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در تابستان سال گذشته موفق عمل کردند.

وی افزود: کانون‌های مساجد این استان همه ساله با تشکیل ستاد اوقات فراغت در قالب طرح آسمانی‌ها، برنامه‌ریزی برای تابستان همه آحاد جامعه به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در جوار مساجد را در دستور کار دارند.

انتخاب برترین‌های فوتبال مازندران

مدیر امور رسانه‌ای هیئت فوتبال مازندران از انتخاب برترین‌های سال 95 فوتبال مازندران توسط هواداران فوتبال خبر داد.

مهدی رضی درباره این ابتکار جدید و نو و انتخاب برترین‌ها توسط هواداران فوتبال اظهار داشت: با مشارکت مردم فوتبال فهم مازندران و حمایت‌های همه جانبه آنها موفق شدیم برای نخستین بار در استان برترین‌های فوتبال مازندران را انتخاب کنیم.

وی با تقدیر از تمامی مربیان، داوران، بازیکنان و تمامی هواداران فوتبال مازندران که در بهتر برگزار شدن انتخاب برترینهای مازندران سهیم بودند، افزود: فوتبال و فوتبالی‌های مازندران همیشه برترین هستند و برای همین انتخاب یک نفر به عنوان چهره برتر در بین این همه خوبان سخت است.

صدور 187 هزار برگ سند کاداستری

محمد حسن بهادر مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: در 24 واحد ثبتی سطح استان مجموعا 187 هزار و 954 برگ سند کاداستری صادر که نسبت به مشابه سال 94 بیش از 10 درصد رشد داشته است.

وی افزود: بیش از 131 هزار فقره از این اسناد صادره جدید کاداستری، قریب 18 هزار و 500 مورد آن در اجرای طرح فراخوان و تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ و بقیه نیز مرتبط با تعویض اسناد انتقال بوده است.

بهادر گفت: در مجموع عملیات ثبتی ادارات تابعه شامل پذیرش ثبت، تحدید حدود، تفکیک، افراز و تجمیع دو درصد نسبت به مدت مشابه سال 94 رشد داشته و در طول سال 95 بیش از سه هزار مورد تقاضای ثبت املاک پذیرفته شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611248
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.