به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، یوسف گران‌‌پاشا در جریان بازدید از ایستگاه ها و قطارهای مسافری با بیان این خبر گفت: در حال حاضر بصورت یکروز درمیان ۱۴ و۱۶ رام قطار مسافری از راه آهن شمال به مقاصد مختلف اعزام می شود. تردد قطار ساری به تهران روزانه و ساری به مشهد هفته‌ای سه روز انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دو قطار گرگان به تهران از ساری گذر می‌کند، افزود: قطار گرگان به پل‌سفید و برعکس به صورت همه روزه از ساری گذر می‌کند.

مدیرکل راه آهن شمال با بیان اینکه روزانه بطور متوسط سه هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار مسافر از طریق راه ریلی از مازندران جابجا می‌شوند، تصریح کرد: در ایام نوروز میزان جابجایی روزانه مسافر از مازندران به میانگین روزانه ۳۷۸۰ نفر رسیده است.

وی رشد سفرهای نوروزی مردم با قطار را نشان اعتماد مردم به حمل و نقل ریلی و راه آهن دانست.

گران پاشا با بیان اینکه برای ایام نوروز ایستگاه‌های قطار آماده فعالیت شبانه روزی است، یادآور شد: خدمات ایستگاهی مورد نیاز مسافران کاملا آماده سازی شده.: اکیپ‌های فنی و اداری بطور آماده‌باش شبانه روزی در ستاد نوروزی ساری، پل‌سفید و فیروزکوه، مستقرهستند تا در مواقع مورد نیاز درکوتاه ترین زمان، به رفع موارد مورد نیاز بپردازند.

مدیر کل راه آهن شمال از افتتاح پارکینگ مسافر جهت پارک خودروی مسافران قطار ،افتتاح صندوق امانات و راه اندازی اتاق مادر و کودک در ایستگاه ساری در ایام نوروز خبر داد و تصریح کرد: قطار ساری- مشهد بازسازی کامل و قطار گرگان تهران نیز به‌طور کامل تعویض سالن و به چهار تخته مجهز شد.

گران‌پاشا از استقرار قطار نجات و ماشین‌آلات سنگین ریلی و جاده‌ای در پل‌سفید خبر داد و افزود: بلیط قطارهای مسافری در راه‌آهن شمال تا ۱۵ فروردین پیش‌فروش شده است و فروش بلیط آنلاین در مسیر های دارای ظرفیت خالی نیز در تمامی آژانس‌های مسافرتی و مراکز فروش ایستگاهها انجام می¬پذیرد. راه اندازی قطار روزانه ساری پل سفید و بالعکس ،ویژه ایام نوروز از جمله خدمات دیگر راه آهن شمال برای مردم بود که گران پاشا به آن اشاره کرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610097
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.